Concept publicitar pe hartie de toaleta

august 20, 2012

Doi  tineri cu spirit antreprenorial si simt fin de marketing au introdus un nou concept de suport publicitar care are toate sansele sa fie de succes. Cei doi tineri s-au gandit ca, mesajele publicitare ajung cel mai bine la consumator atunci cand acesta este relaxat, singur, are liniste si se poate concentra. Unde sunt cele mai bune sanse sa prinzi consumatorul in astfel de stare? La toaleta. Asa ca cei doi au imprimat reclame, cupoane de reduceri si diverse oferte  promotionale pe hartia igienica.

Bryan Silverman, in varsta de 18 ani si "boboc" al Universitatii Duke, este unul dintre cei cinci finalisti ai competitiei organizate de Entrepreneur Magazine, "College Entrepreneur of 2012". Baiatul a atras atentia juriului competitiei cu firma sa "Star Toilet Paper" pe care a fondat-o in 2010 alaturi de fratele sau Jordan, in varsta de 22 de ani. Jordan este cel responsabil cu ideea de afacere, idee care i-a venit in timp ce era in baie si isi citea mesajele si consulta portaluri de stiri.

in prima instanta, ideea a fost luata in gluma de cei doi, dar dupa o analiza mai atenta au resit sa-i identifice potentilul. Si-au dat seama ca pot obtine profituri bune vanzand spatiul publicitar pe rolele de hartie igienica. Datorita spatiului in care este afisata publicitatea, sansele de a capta audienta sunt foarte mari, ceea ce reprezinta un avantaj competitiv important.

Cei doi frati au reusit sa convinga in jur de 50 de companii sa se promoveze prin metoda propusa de ei. Pentru 99 USD, clientii Star Toilet Paper, beneficiaza de 20.000 de aparitii pe aproximativ 160 de role de hartie igienica. Locurile publice care accepta sa-si "doteze" toaletele cu hartie igienica publicitara, beneficiaza de spatiu de publicare gratuit.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro