Evenimentele, si in special targurile si expozitiile, sunt singurele medii de comunicare in care valorile brandului pot fi comunicate prin toate cele cinci simturi. Desi aproximativ 90% din informatiile primite de un om sunt receptate prin intermediul vazului si auzului, stimularea celorlalte trei simturi poate aduce un plus de impact asupra publicului tinta.
In plus, comunicarea intr-un mediu 3D are cel mai mare impact asupra audientei.
Aceste subiecte, alaturi de alte componente ale unei participari eficiente la targuri si expozitii, vor fi abordate in trainingul efEX (www.marketingforum.ro) din 14 - 15 februarie 2008.
Trainingul deschis efEX are la baza Cele 12 Principii de Marketing Prin Targuri si Expozitii:
1. Principiul Complementaritatii tehnicilor de marketing
2. Principul Intelegerii produsului.
3. Principiul Laboratorului de marketing.
4. Principiul Pregatirii participarii.
5. Principiul Interactiunii umane.
6. Principiul Exponatelor.
7. Principiul Simturilor si al dimensiunilor.
8. Principiul Mintii deschise.
9. Principiul Brandului iesit in societate intr-un cadru special.
10. Principiul Schimbarii - evolutiei.
11. Principiul Socului.
12. Principiul Eficientei.
Trainingul este alcautit din 11 work-shop-uri si prezentarea lectorului. Cele 11 work-shop-uri reprezinta componentele fundamentale ale unui plan de participare la targuri si expozitii. Cei 10 participanti formeaza echipe in care rezolva cele 11 work-shop-uri, rezultand un plan de participare la manifestari expozitionale.
Cele unsprezece work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei ipotetice sau in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro