Computer Troubleshooters si Primaria Sectorului 4 Bucuresti organizeaza Caravana de Servicii IT – Computer Troubleshooters

iulie 8, 2009

Caravana se lanseaza in Bucuresti, va face un tur in 8 judete din tara, urmand sa se incheie pe data de 28 iulie, cu un eveniment sustinut in Capitala

8 Iulie 2009, Bucureşti, Computer Troubleshooters împreună cu Primăria Sectorului 4 Bucureşti anunţă începerea Caravanei Computer Troubleshooters - “Împreună pentru o Societate Informatizată”, eveniment cu o valoare totală de 170 000 RON, desfăşurat în 9 oraşe între 8 şi 28 iulie, anul curent.
“Caravana Computer Troubleshooters” este un eveniment social de amploare care porneşte de la premisa educării publicului larg în ceea ce priveşte importanţa sectorului IT în contextul actual, individual sau colectiv. Evenimentul va începe în București, pe data de 8 iulie, şi va continua cu Râmnicu Vâlcea pe data de 9 iulie, Deva şi Reșița pe 13 iulie, Târgu Mureş pe 20 ale lunii odată cu Ploieştiul urmând Bacău pe 22, Cluj pe data de 23 iulie și Oradea pe 24. Evenimentul se va încheia cu un eveniment susținut în Bucureşti, pe data de 28 iulie.
Evenimentul se va desfăşura sub forma unei caravane în care, în fiecare dintre oraşele menţionate, Computer Troubleshooters va oferi consultaţii gratuite tuturor persoanelor care vor veni cu desktop-ul sau computerul portabil la locaţia din fiecare oraş. De asemenea, se vor oferi discounturi de 50% pentru problemele depistate la fața locului şi chiar reparaţii integral gratuite pentru probleme ce nu implică reinstalări de sistem sau furnizare de componente hardware.
Evenimentul va fi constituit din două părți – în prima parte a sa va avea loc o conferinţă public-privată, eveniment realizat cu ajutorul primăriilor, prin intermediul cărora compania Computer Troubleshooters intenţionează să atragă susţinerea comunităţii de afaceri locale pentru noi proiecte sociale desfășurate în fiecare regiune.
Cea de-a doua parte a evenimentului va fi dedicată întâlnirii cu publicul larg, unde, de-a lungul întregii zile, 2 angajaţi ai companiei vor acorda asistenţă IT gratuită, dar şi carduri de reduceri de 50% la reparaţii sau chiar gratuităţi, în funcţie de natura problemei.
„Conceptul acestui eveniment sprijină ideea unui parteneriat între comunitate şi companie, de asemenea încurajează comunicarea bidirecţională între aceşti actori sociali.”, spune Csaba Anghel-Nagy, francizat Computer Troubleshooters, sectorul 3, Bucureşti. „Astfel, avantajele pot fi regăsite atât în ceea ce priveste sectorul fizic, cât si cel juridic.”, continuă acesta. „ La nivelul companiilor, acestea pot alege cea mai bună variantă în ceea ce priveşte mentenanţa sistemelor de calculatoare fără de care o companie nu mai poate exista astăzi.

La nivelul individului, în plus faţă de avantajele accesului la informaţii, care nu sunt întotdeauna făcute publice, aceştia au, la rândul lor, opţiunea unor servicii de calitate.”, incheie francizatul Computer Troubleshooters.
Evenimentul va începe miercuri, 8 iulie 2009, ora 10,30, în sala Primăriei Sectorului 4 Bucureşti, situat pe Bulevardul George Coşbuc nr. 6-16, cu conferinţa de presă şi va continua până la ora 18,30 cu acordarea de asistenţă gratuită publicului interesat.
Evenimentul este organizat în comun de francizaţii din Bucureşti, care doresc pe această cale să participe la educarea comunităţii locale în folosirea optimă a aparaturii IT, care, în viaţa de zi cu zi extrem de mobilă a omului contemporan a devenit legătura sa directă şi indispensabilă cu lumea din jur, principalul lui mod de comunicare şi care îi poate fi cel mai important vehicul pe calea obţinerii bunăstării materiale.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro