Coca-Cola HBC Romania a obtinut trei premii Aur si un premiu Bronz in cadrul Spotlight Awards 2009, competitie de materiale de comunicare print, video si web organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Proiectele de comunicare interna ale companiei inscrise in competitie s-au numarat si printre castigatorii sectiunii Realizari Speciale, la categoriile Cel mai creativ, Cel mai bun debut si Cel mai motivant material de comunicare.
Materialele de comunicare interna ale Coca-Cola HBC declarate castigatoare sunt:
- posterele campaniei Grija pentru mediu incepe din masina ta! - Aur la categoria Reclama si castigator al premiului Cel mai motivant, sectiunea Realizari Speciale;
- brosura de bun venit in noul sediu al companiei - Aur la categoria Brosura si premiul Cel mai bun debut, sectiunea Realizari Speciale;
- revista interna a companiei Coca-Cola HBC, Zoomzet - Aur la categoria Revista/ Newsletter si premiul Cel mai creativ material de comunicare la sectiunea Realizari Speciale;
- publicatia interna Ziar de High-Bay - Bronz la categoria Revista/ Newsletter
Suntem extrem de onorati de premiile obtinute in cadrul Spotlight Awards, ca recunoastere la nivel international a eforturilor noastre de comunicare interna. Premiile castigate sunt cu atat mai valoroase cu cat in competitie au fost inscrise peste 1.000 de aplicatii ale unor companii de prestigiu din intreaga lume, a declarat Janina Trotea, Internal Communication Coordinator, Coca-Cola HBC Romania.
Editia 2009 a competitiei Spotlight Awards a atras un numar fara precedent de inscrieri, care au acoperit o arie larga de industrii si dimensiuni organizationale, a declarat Christine Kennedy, Directorul Competitiilor organizate de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Castigatorii din acest an au demonstrat ca pot aborda comunicarea intr-un mod creativ, pasionant si vibrant, care a contribuit, in ultima instanta, la intelegerea si aprecierea relevantei mesajelor de catre publicurile tinta.
Brosura de bun venit in noul sediu si revista Zoomzet au fost realizate impreuna cu studioul de graphic design Play, iar materialele pentru campania Grija pentru media incepe din masina ta! si Ziarul de High-Bay impreuna cu agentia de relatii publice IMAGE.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro