In mediul online au aparut cluburi exclusiviste de shopping, care le ofera membrilor alesi la spranceana, ocazia sa cumpere produse de marci celebre cu reduceri fantastice, relateaza www.howlifeworks.com.
Aceste magazine pe rafturile virtuale ale carora se gasesc doar produse de lux organizeaza sesiuni de cate 2-3 zile, in care bunurile de lux sunt vandute la preturi deloc de neglijat. Astfel, o pereche de pantofi, creati de un celebru designer italian costa in cadrul clubului doar 100 de euro, fata de 500 de euro in magazinele normale.
Aceste clubri de shopping de lux reprezinta un trend puternic in mediul online. Pe ce se bazeaza preturile scazute. Ei bine, aceste magazine au contracte cu marci de lux din SUA si Europa. Aceste marci au nevoie periodic de lichidari de stoc masive, trebuie sa lanseze noua colectie, iar modele noi trebuie vandute. Cluburile online de shopping de lux preiau marfurile si le vand membrilor cu reduceri fantastice.
Pe langa articole de imbracaminte, memebrii pot achizitiona la preturi reduse si mobila, aparatura elecrocasnica, bijuterii si vacante de lux.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro