Clientii Connex isi pot plati facturile telefonice in toate unitatile BRD

Din iunie 2005, clientii Connex isi pot plati facturile de telefonie mobila si prin reteaua nationala a BRD – Groupe Société Générale.

“Ne face placere sa anuntam parteneriatul cu BRD – Groupe Société Générale pentru plata serviciilor noastre de telefonie mobila. Astfel, clientii Connex isi pot plati facturile in unitatile BRD din toata tara, atat in numerar, cat si prin card. Ne straduim in permanenta sa oferim clientilor nostri posibilitati noi si multiple de plata, care sa raspunda necesitatilor variate ale acestora”, a spus Carmen Mincu, Director Departament Plati.

“Clientii Connex beneficiaza acum de o gama variata de modalitati de plata oferite de BRD, inclusiv de cel mai recent serviciu de plata a facturilor, Simplis Facturi. Acest serviciu cuprinde modalitati de plata prin direct debit, telefon, ATM-uri, la ghiseele unitatilor BRD sau la terminalele electronice de plata (POS) instalate la comercianti. Ca dovada a accesibilitatii serviciilor oferite de BRD, este faptul ca peste 300.000 de facturi Connex au fost platite prin intermediul retelei noastre de 510 ATM-uri, de la inceputul anului pana acum”, a declarat Gheorghe Bavro, Director adj., Carduri si Canale de Distributie, Departamentul Strategie si Marketing al BRD – Groupe Société Générale.

In plus, banca le ofera clientilor Connex, in premiera si posibilitatea de a-si plati facturile cu carduri BRD la POS-urile instalate in cateva retele de magazine din Bucuresti (farmaciile Sensiblu si Dona, magazinele Inmedio) sau printr-un simplu apel telefonic la Vocalis, serviciul de phone-banking al BRD – Groupe Société Générale.