Clientii BCR beneficiaza de un nou concept de servire - 24 BANKING - operatiuni prin canale alternative

august 12, 2008

Banca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor sai un nou concept de servire - 24 BANKING - care ofera acces la operatiuni bancare fara a mai intra in contact cu banca sau fara a mai fi restrictionati de programul de lucru al unitatii bancare. Conceptul 24 BANKING este format din trei servicii diferite si anume CLICK 24 Banking BCR, ALO 24 Banking BCR si Easy 24 Banking BCR.

"Prin acest concept oferim clientilor nostri, sub o singura umbrela - 24 BANKING, modalitati diferite de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze. 24 BANKING inseamna libertatea de alegere, confort, mobilitate si flexibilitate", a declarat Catalin Moise, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Alternative.

Prin CLICK 24 Banking BCR, clientii BCR beneficiaza de o noua solutie de internet banking, care le ofera acces rapid si eficient la conturile lor. Noua aplicatie este integrata in portalul BCR - www.bcr.ro. Utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de Internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.

ALO 24 Banking BCR asigura clientilor bancii, printr-un apel telefonic, accesul simplu, rapid si securizat la conturi si efectuarea de operatiuni asistati de un consilier Contact Center. Clientii vor apela numarul 08010801277 (InfoBCR) din reteaua Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat sau numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea ori *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.

Prin intermediul CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking, clientii pot avea acces la conturile proprii in orice moment, oriunde s-ar afla.

Clientii pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere substantiala a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin ALO 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin CLICK 24 Banking.

De asemenea, clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Totodata, pot utiliza serviciile de informare-consultare. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.). Clientii pot contacta banca intr-un interval de timp foarte convenabil: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica inclusiv, pentru ALO 24 Banking si permanent (24ore/7zile din 7) pentru CLICK 24 Banking.

Easy 24 Banking BCR este zona amenajata in unitatile BCR destinata clientilor pentru efectuare de operatiuni bancare prin intermediul ATM-urilor, Masinilor Multifunctionale, Automatelor de Schimb Valutar, Service Box-urilor, dar si cu ajutorul Telefonului.

La ATM-ul din zona Easy 24 Banking BCR clientii pot efectua exact aceleasi operatiuni ca la oricare ATM BCR. Masina Multifunctionala din aceasta zona permite depunerea de numerar in contul curent utilizand cardul de debit BCR in lei precum si toate operatiunile care se pot efectua la un ATM obisnuit.

Automatul de Schimb Valutar permite schimbarea valutei (EUR, USD, GBP, CHF) in lei, la cursurile practicate de BCR la ghiseele bancii, suma maxima ce poate fi schimbata intr-o tranzactie fiind echivalentul a 2.000 lei, numarul de tranzactii fiind nelimitat.

Clientii care apeleaza la Service Box pot efectua operatiuni de plati exclusiv in lei, prin ordine de plata, in limita disponibilului din contul curent cu/fara card de debit atasat deschis la BCR, titularul de cont urmand sa depuna dupa completare ordinul de plata in Service Box.

Telefonul instalat in zona Easy 24 Banking BCR permite, accesul non-stop la serviciul de Asistenta Carduri si operatiuni bancare sau obtinerea de informatii personalizate pentru conturile BCR prin intermediul serviciului ALO 24 Banking BCR, precum si obtinerea informatiilor referitoare la produsele si serviciile bancii, direct de la un consilier de la Contact Center

Exista pana in prezent 23 de zone Easy 24 Banking BCR amenajate in unitatile BCR din orasele Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Ploiesti, Targu-Mures, Timisoara, Bistrita, Slatina, Botosani, Piatra Neamt, Oradea, Pitesti.

Solutiile CLICK 24 Banking si ALO 24 banking sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro