Cisco lansează o nouă campanie integrată de poziţionare, marcând astfel începutul unui nou capitol în evoluţia companiei: Welcome to the Human Network. Accesând site-ul Web cu un nou design - www.cisco.com - vizitatorii vor descoperi modalităţile prin care Cisco facilitează structurarea „reţelelor umane”, cu ajutorul unor soluţii care conectează oamenii, le securizează comunicarea şi le oferă oportunităţi decizionale. În capitolul dedicat relatărilor despre „reţeaua umană” puteţi afla cum acest tip de reţea poate aduce oamenii împreună pentru realizarea unor lucruri deosebite şi, de asemenea, aveţi posibilitatea să împărtăşiţi propriile dvs. experienţe.
În ultimele două decenii, numele companiei Cisco a devenit sinonim cu Internetul, contribuind la schimbarea viziunii asupra muncii, a standardelor de viaţă, a petrecerii timpului liber sau a acumulării de informaţii noi. În prezent, miliarde de oameni comunică şi colaborează prin intermediul Web-ului, utilizând toate modalităţile de înlesnire a exprimării umane: comunicaţii de date, de voce şi video, fie că sunt la locul de muncă, acasă, la şcoală sau în călătorii.
„În prezent, transpunem în realitate promisiunile epocii Internetului din anii ’90. Astăzi, utilizatorii finali decid singuri, creând site-uri Web şi blog-uri colaborative, combinând conţinuturi media şi având multe de spus despre modul cum privesc ei înşişi viitorul colaborărilor de afaceri cu companiile. În prezent, nu mai este vorba doar de aspectele privind reţelele fizice, ci de forţa „reţelelor umane”. Această tranziţie reprezintă oportunitatea ideală pentru compania Cisco de a continua construirea de platforme pe care oamenii să se bazeze pentru structurarea afacerilor şi transformarea experienţelor de viaţă”, a declarat Sue Bostrom, Chief Marketing Officer, Cisco Systems.
În prima fază de structurare a Internetului, reţelele conectau persoanele care deţineau calculatoare personale la World Wide Web. S-a format astfel un sistem de transport pentru date care a facilitat apariţia e-mail-ului, a e-commerce-ului, a mesageriei instantanee şi a altor aplicaţii bazate pe Web. În cea de a doua fază, avantajele generate de investiţiile în reţele s-au „rafinat”. Numeroase companii au dezvoltat afaceri online, punând accent pe sporirea productivităţii prin implementarea de soluţii comerciale bazate pe Internet. În prezent, conceptul de reţea s-a transformat în mod semnificativ: Nu mai este vorba doar de infrastructurile fizice, ci de „reţeaua umană” şi de puterea decizională a utilizatorului final. Reţelele schimbă vechile perspective asupra socializării, comunicării şi divertismentului. Furnizorii de servicii Internet, furnizorii de servicii de sănătate, operatorii de cablu şi companiile – mari şi mici – creează soluţii noi şi inovatoare.
„Cisco se află în centrul procesului de transformare a pieţei, contribuind la schimbarea perspectivei asupra conceptului de lucru în reţea. Actualmente, compania Cisco este perfect poziţionată pe piaţă pentru a furniza platforme de reţea adecvate dezvoltării de afaceri competitive şi transformării experienţelor de viaţă. Pentru a structura astfel de platforme, Cisco a investit şi a creat soluţii inovatoare an după an. Toţi suntem utilizatori finali care folosesc tehnologiile de reţea atunci când muncesc, când călătoresc, când comunică cu parteneri de afaceri, când colaborează sau când lucrează la domiciliu. În trecut, inovaţiile tehnologice erau stimulate de companii – unde conţinutul, conectivitatea şi aplicaţiile erau „direcţionate” către angajaţi, parteneri comerciali şi clienţi. În prezent, deciziile aparţin utilizatorilor finali, care canalizează soluţiile inovatoare spre „reţeaua umană” şi ne schimbă viziunea despre experienţele de zi cu zi – atunci când muncim, când ne aflăm la domiciliu sau când ne recreem” a declarat Bogdan Constantinescu, Country Manager România şi Republica Moldova.
Petruta Petcu
www.cisco.com
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro