Cine si cat mizeaza pe loteriile publicitare?

aprilie 16, 2008

Echipa de la www.infopromotii.ro a elaborat primul studiu din Romania despre tipurile de participanti la promotiile cu premii.

Cine si cat mizeaza pe loteriile publicitare?

Echipa de la www.infopromotii.ro a elaborat primul studiu din Romania despre tipurile de participanti la promotiile cu premii.
Lucrarea este destinata organizatorilor de promotii, agentiilor de comunicare si de media si raspunde la multe intrebari mai vechi si mai noi: cum priveste consumatorul promotiile cu premii, ce il determina sa participe, ce il face sa cumpere mai multe produse pentru inscrieri repetate, cat de loial este sau poate deveni? Si cine este el, de fapt?
“In cei peste 3 ani de dialog sustinut zilnic cu participantii la promotii, primindu-le solicitarile, preferintele si sugestiile, am adunat o uriasa cantitate de material informativ si am avut posibilitatea sa observam care sunt trasaturile comune care contureaza un profil tipologic coerent. Cele patru portrete au fost definite in august 2007, iar de atunci si pana in prezent am avut satisfactia sa vedem cum fiecare trasatura creionata de noi a prins culoare si fiecare contur s-a confirmat cu mai multa fermitate, pe masura ce site-ul a crescut si am primit mai multe mesaje de la vizitatori si abonati, fie pe e-mail, fie in sectiunile de comentarii, fie pe forum” precizeaza Irina Tomsa, coordonatorul studiului.
Lucrarea, bogat ilustrata cu citate si care cuprinde fotografii si documente primite chiar de la participantii la promotii, este disponibila la adresa: http://www.infopromotii.ro/detaliu.aspx?t=Target%20promotii

www.infopromotii.ro este o initiativa a companiei Netstreet Media.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro