Cele 2 Superstaruri incontestabile in crearea Identitatii Vizuale a unei companii

Cum poti dezvolta o identitate vizuala a companiei, care poate spune “povestea” acesteia intr-un mod consistent si profesional, chiar fara prea multe cuvinte?

Inainte de toate, trebuie sa stim ca o identitate a companiei “sanatoasa”, capabila sa atraga clienti, este definita chiar de modul in care compania e perceputa de public.  Deci, inainte de a-ti vizualiza brandul drept propria persoana, cea care a infiintat compania, incearca sa te concentrezi si sa deslusesti care sunt acele persoane pe care le vizezi a fi drept viitorii tai clienti, fani, adepti, etc. Incearca sa intelegi cine este publicul tau tinta si cum produsul sau serviciul tau va face viata mai buna pentru acestia.

Pentru a atrage aceste persoane vizate, este bine ca brand-ul tau sa fie capabil sa le influenteze in mod pozitiv! Iata cele 2 elemente care iti vor defini fara doar si poate imaginea companiei, si care vor influenta definitiv modul in care vei fi perceput de clienti:

  1. Logo-ul companiei

Emblema, sau logo-ul este “piatra de temelie” a identitatii vizuale a unei companii, indiferent de dimensiunile acesteia! Cele mai efective logo-uri au puterea de a capta natura produselor sau serviciilor pe care le vinzi, printr-o simpla imagine vizuala ce atrage atentia si este “memorabila” pentru potentialii clienti.

Crearea unui logo, desi pare simpla la prima vedere, este un proces complex, iar angajarea unei companii de web design cu experienta, este imperios necesara! Cu ajutorul acesteia, ideile tale se vor transforma intr-o imagine grafica a afacerii, care va transmite profesionalism si originalitate.

  1. Crearea site-ului web

Firmele de web design profesionale, care sunt la curent cu trendul site-urilor pentru anul 2019, stiu ca dezvoltarea site-ului tau trebuie sa urmeze cu strictete cateva reguli:

  • Sa ofere vizitatorilor o experienta vizuala placuta, interactiva
  • Sa ofere continut corect si de valoare, cu imagini sau video relevante care pot sustine informatiile text prezentate
  • Sa fie un site de incredere… caci, increderea sta la baza oricarei conversii sau vanzari, in afaceri. Deci ganditi-va si la un certificat SSL pentru a va asigura ca informatiile transmise intre browser si server raman sigure
  • Usurati cat mai mult modul in care puteti fi contactat prin intermediul site-ului. Ca o buna practica, butoanele de apel la actiune si informatiile de contact pot fi incluse in fiecare pagina a site-ului
  • Site-ul trebuie sa fie neaparat responsive! Asigurati-va ca site-ul functioneaza perfect pe toate dispzitivele mobile, indiferent de dimensiunea si rezolutia ecranului.

Ca si incheiere, daca ai impresia ca brandul tau nu este bine perceput de catre clienti, nu inseamna ca timpul este pierdut. Rebrandingul este utilizat chiar si de companiile foarte mari, care realizeaza la un moment dat ca se adreseaza unei nise gresite, sau pur si simplu trec la o alta cultura organizationala. Deci, nu ezita sa te adresezi unei companii de web design profesionale care te poate ajuta sa treci cu bine de acest proces complex.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Cele 2 Superstaruri incontestabile in crearea Identitatii Vizuale a unei companii