Cel mai bun Golf din toate timpurile

septembrie 3, 2008

Volkswagen dezvaluie cel mai important secret al anului in domeniul automobilistic: un nou Golf mai economic. Autoturismul care s-a bucurat de cel mai mare succes in Europa, cu peste 26 de milioane de unitati comercializate, este imbunatatit la toate capitolele

"Cu performante unice pana in prezent, cea de-a sasea generatie a modelului Golf face trecerea la sistemul de injectie Common-Rail pentru motoarele diesel, iar sistemele TSI si DSG reduc consumul de carburant pana la 28 de procente", afirma Matei Albulescu, Brand Manager, Volkswagen Romania.
Noul Golf va fi disponibil pentru vanzare, pe piata din Romania, din luna octombrie. O contributie semnificativa la performantele acustice revolutionare este asigurata de motoarele TDI Common-Rail utilizate pentru prima data la modelul Golf. Vor fi disponibile propulsoare TDI cu o putere cuprinsa intre 90 CP si 170 CP.
La lansarea pe piata din Romania, Volkswagen va comercializa modelul Golf cu doua propulsoare TDI de 2,0 litri, care vor dezvolta 110 CP si 140 CP.
Noile motoare TDI se remarca prin performante deosebite in ceea ce priveste reducerea consumului. Motorul diesel de 110 CP se multumeste cu numai 4,5 litri de carburant (119 g/km CO2) - ceea ce inseamna o reducere a consumului cu 0,6 litri.
Chiar si versiunea de 140 CP are nevoie de numai 4,9 litri de motorina la 100 kilometri (129 g/km CO2), ceea ce inseamna tot o scadere cu 0,6 litri.
Gama propulsoarelor pe benzina disponibile la momentul lansarii pe piata romaneasca va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Incepand cu o putere de 122 CP vor fi disponibile si motoare TSI cu supraalimentare cu compresor si / sau turbocompresor.
Motorizarea de baza, cu 80 CP inregistreaza un consum de numai 6,4 litri benzina la 100 km (149 g/km CO2) - ceea ce inseamna o scadere cu 0,5 litri in comparatie cu modelul anterior.
Ca prim exemplu in domeniul eficientei ies din nou evidenta motoarele TSI: cu 122 CP, noul Golf 1.4 TSI consuma numai 6,2 litri (144 g/km CO2), ceea ce inseamna o reducere a consumului de 0,1 litri.
Chiar si noua versiune de top, de 160 CP, a propulsorului 1.4 TSI se remarca prin consumul foarte redus de numai 6,3 litri. In comparatie cu propulsorul FSI, de 150 CP, care a fost inlocuit, consumul motorului TSI de 160 CP a scazut chiar cu 1,6 litri.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro