Saptamana trecuta, e-concept a lansat in productie proiectul pilot de suport clienti la distanta, in cadrul celei mai mari companii de software din Romania. Proiectul se va desfasura pe o perioada limitata de timp si va avea ca scop principal evaluarea reala a tuturor beneficiilor aduse departamentului de suport clienti de acest nou mod de lucru. Cu aceasta ocazie, e-concept si NTRglobal, lanseaza moda proiectelor pilot pentru potentialii clienti astfel incat decizia finala sa poata fi luata fara nici un fel de riscuri asociate.
Companii precum, TH Junior (Winmentor), Indeco Soft, Nexus Romsystems, Setrio, SoftNet Consulting si multe altele, au reusit, prin increderea acordata solutiei, sa isi perfectioneze si sa eficientizeze departamentele de suport. Ei ofera suport la distanta, simplu si eficient, si au o evidenta sigura si clara a tuturor interventiilor, asa cum fiecare dintre companiile de IT si-ar dori. Controlul centralizat, trasabilitatea, securitatea, sunt principalele beneficii pe care le-au rezolvat altii abonandu-se la NTRsupport.
Cu ocazia lansarii in productie a acestui proiect pilot, compania e-concept impreuna cu producatorii solutiei NTRsupport, au decis ca in perioada urmatoare sa vina in sprijinul companiilor interesate si sa le puna la dispozitia acestora, astfel de proiecte pilot.
Cine poate participa?
Orice companie din domeniul IT ce are in portofoliul de servicii suportul clienti si un minim de 5 persoane care se ocupa de aceasta activitate.
Cum functioneaza?
Totul este foarte simplu pentru cei interesati, procesul fiind deja pus la punct de consultantii NTRsupport.
In prima faza, cea de analiza, consultantul NTRsupport discuta cu toti factorii decizionali pe partea de suport clienti, pentru a sintetiza nevoile primare si secundare ale acestora. In urma analizei nevoilor si a procesului actual de lucru, consultantul NTRsupport propune o varianta optima de implementare aprobata de compania interesata de acest proiect.
In faza a doua, cea de pregatire a mediului, echipa e-concept realizeaza toate configurarile si instalarile necesare pentru ca activitatea de suport sa poata incepe conform celor discutate anterior, din prima zi a lansarii in productie. Tot in aceasta faza se realizeaza si implementarea branding-ul companiei client in cadrul solutiei.
In faza a treia, cea a utilizarii in productie, persoanele din departamentul de suport clienti beneficiaza de un training de utilizare NTRsupport si incep sa foloseasca solutia in activitatea de zi cu zi. Consultantul NTRsupport analizeaza activ si propune optimizari ale proceselor curente.
In faza a patra, cea de concluzii, factorii decizionali ai companiei interesate de NTRsupport, vor analiza impreuna cu consultantul NTRsupport, rapoartele generate automat de solutie referitoare la:
-Nivelul de incarcare al persoanelor de suport
-Eficienta persoanelor de suport in rezolvarea incidentelor
-Timpii de lucru ai persoanelor de suport
-Evidentierea efortului depus pentru fiecare client deservit
In urma acestei faze, factori decizionali vor putea lua o hotarare in cunostinta de cauza, toate riscurile unui esec fiind eliminate in cadrul proiectului pilot.
Cat costa?
Toate serviciile amintite mai sus, sunt puse la dispozitie de catre compania e-concept impreuna cu NTRglobal, in mod gratuit, pe toata perioada proiectului pilot.
Ce trebuie sa faca cei interesati?
Orice persoana, pentru a putea beneficia de un astfel de proiect pilot gratuit in organizatia din care face parte, trebuie doar sa contacteze echipa e-concept. De restul se vor ocupa specialistii NTRsupport.
In concluzie,companiile IT care doresc sa ofere servicii de suport clienti in mod profesional, pot discuta si beneficia de consultanta si know-how-ul specialistilor NTRsupport in vederea eficientizarii proceselor de suport. La finalul proiectului pilot, persoanele de decizie pot trage concluziile si, in caz favorabil, pot demara colaborarea cu NTRsupport, asa cum au facut-o deja multe alte companii de prestigiu din Romania. Tot proiectul pilot este pus la dispozitie in mod gratuit de e-concept in colaborare cu NTRglobal, fara sa existe costuri asociate pentru a putea lua aceasta decizie.
'Cel mai mare risc la care se supun cei care zi de zi sunt in postura de a lua decizii este sa o faca bazandu-se pe informatii insuficiente sau incomplete. Riscul il stim cu totii - deciziile luate pot sa nu fie deciziile cele mai bune, moment in care intreaga organizatie are de suferit. Cu ajutorul acestei abordari, practic se elimina toate riscurile la care este supusa o persoana cu rol decizional, evitand impactul negativ asupra organizatiei. Dupa implementarea proiectului pilot, riscul ca decizia sa fie luata fara a avea suficiente informatii sau informatii eronate dispare indiferent daca decizia ne este sau nu favorabila. Cel mai important aspect este ca am reusit sa punem la dispozitia factorilor decizionali toate datele necesare, astfel incat acestia sa poata lua deciziile asa cum imi doresc si eu sa le iau fiind bine informat.' a declarat Voicu Stoiciu, CEO al companiei e-concept, la lansarea acestei noi modalitati de abordare a relatiei cu potentialii clienti.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro