Surprinzator, dar plauzibi. In aceste vremuri tulburi de recesiune, chilotii pot deveni un indicator important pentru sanantatea economica a unei tari, relateaza www.washingtonpost.com.
Teoria suna in felul urmator: in conditii normale vanzarile de chiloti sunt constante, in special la barbati care isi cumpara chiloti la intervale regulate de timp si in cantitati foarte bine definite. Dar in vremuri grele, barbatii incearca sa prelungeasca perioada de viata a chilotilor, fapt care determina o scadere a vanzarilor. Astfel un barbat cu o situatie financiara stabila isi cumpara chiloti cand are nevoie, dar cand trebuie stransa cureaua, industria lenjeriei masculine are de suferit.
In SUA , vanzarile de chiloti au inceput sa scada de anul trecut, odata cu declansarea crizei. Curba descendenta se mentine si in 2009 cand este asteptata o scadere de 2,3%. Analistii spun ca este cea mai cadere a vanzarilor de chiloti din 2003 incoace.
Cu toate acestea se vede si luminita de la capatul tunelului intunecos al crizei economice mondiale. Analistii prevad ca in 2010 barbatii vor deveni mai increzatori in posibilitatile lor financiare, iar vanzarile de chiloti vor scadea doar cu 0,5%.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro