Tetra Pak lanseaza astazi o campanie integrata de informare si promovare a beneficiilor laptelui prelucrat prin tehnologia UHT (Ultra High Temperature), ce cuprinde: site-ul lapteuht.ro, panouri publicitare in statiile de metrou, articole in reviste de life-style, spoturi difuzate in cinematografe, brosuri pentru conferinte de specialitate si pentru elevii ciclului primar.
“Laptele ambalat aseptic, in cutii de carton, indeplineste toate asteptarile consumatorilor in materie de siguranta alimentara, pastrandu-si gustul natural si proprietatile nutritive timp indelungat, fara a fi necesara adaugarea de conservanti”, a declarat Catalina Siriteanu, Director Marketing, Comunicare si Mediu, Tetra Pak. Tehnologia aseptica a adus o imbunatatire radicala in eficienta distribuirii produselor alimentare perisabile. Laptele UHT si produsele lactate, nu necesita refrigerare in timpul transportului si al depozitarii, pentru a ajunge la consumatori in conditii optime de calitate. Aceste produse, pana acum atat de perisabile, pot fi pastrate in ambalajele aseptice cateva luni, la temperatura mediului ambiant. Secretul acestei inovatii revolutionare consta in incalzirea laptelui timp de numai 2 - 4 secunde la o temperatura ridicata (135-150AC), ceea ce permite inactivarea microorganismelor fara a fi afectate gustul si valoarea nutritiva. Urmeaza apoi ambalarea aseptica in conditii stricte de igiena, inlaturandu-se complet orice posibilitate de recontaminare. Pentru a mentine aceeasi calitate pana la momentul consumarii este utilizat un ambalaj special format din 7 straturi succesive de carton, folie de aluminiu si polietilena alimentara care impiedica deteriorarea laptelui si il protejeaza de contactul cu lumina si oxigenul (doi factori ce contribuie la degradarea vitaminelor din lapte). “Cercetarile in domeniu au relevat faptul ca in timpul fierberii laptelui, cel mai important aspect este durata de mentinere la o anumita temperatura si nu temperatura in sine. Mentinerea laptelui pentru numai 2-4 secunde la o temperatura foarte inalta nu afecteaza valoarea nutritionala a laptelui. Fierberea laptelui UHT acasa nu mai este necesara.”, a declarat Catalina Siriteanu, Director Marketing, Comunicare si Mediu, Tetra Pak. Tehnologia aseptica este considerata cea mai importanta inovatie in industria alimentara din ultimii 50 de ani.
Tetra Pak este lider mondial in domeniul procesarii si ambalarii alimentelor si face parte din grupul industrial suedez Tetra Laval. Este prezent in mai mult de 165 de piete din lume si are peste 20.000 angajati. Tetra Pak este reprezentat in Romania din anul 1993 de o companie de marketing, comercializare si asistenta tehnica. Tetra Pak crede in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei cresteri profitabile, in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala.
Pentru mai multe informatii, vizitati www.tetrapak.com
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro