Ce au roscatele? Nu sunt bune?

decembrie 17, 2009

Un material publicitar care promova o emisiune matrimoniala din Marea Britanie a fost interzis de catre autoritatile abilitate pentru ca discrimina fetele roscate, promovand ideea ca acestea nu ar fi atragatoare, relateaza Yahoo News.

Materialul publicitar apartine Virgin Media si continea intrebarea: Cum distingeti ghimbirul pe intuneric?. Prin aceasta intrebare se doreste stimularea perceptiei oamenilor despre cat de atractivi fizic si emtionali sunt cei din jur cu care, ar putea forma, la un moment dat, un cuplu. De asemenea s-a dorit stimularea unei aprecieri bazate atat pe aspectul fizic cat si pe trasaturile personalitatii.

Cu toate acestea, autoritatea care vegheaza asupra respectarii standardelor in publicitate pe teritoriul Marii Britanii a dat curs catorva plangeri care spuneau ca mesajul are un caracter discriminator si nu ar mai trebui sa fie folosit.

Declaratia oficiala a autoritatii britanice spne ca mesasajul publicitar lasa loc de interpretari si poate sugera ca persoanele care au parul roscat sunt considerate neatragatoare din punct de vedere fizic.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro