Catalog IKEA 2008

august 29, 2007

Pachetul plat este ideea centrala a campaniei de lansare a noului catalog IKEA 2008 in Romania, dezvoltata de Ogilvy & Mather. Desfasurata intre 1 august - 15 septembrie, campania a pornit de la asemanarea dintre catalogul IKEA si un alt produs tipic IKEA: pachetul plat.
Pachetul plat inseamna eficienta, costuri minime si functionalitate. Pe de alta parte, catalogul este modalitatea prin care sunt transportate direct la domiciliu produsele IKEA, nu doar cateva, ci o gama foarte larga. Ai acces la noutati, idei gratis, produse pentru toate gusturile, cu tot cu preturile lor. Adica eficient si comod. Exact ca si transportarea propriu-zisa a produselor IKEA in pachetele plate.
Comunicarea campaniei se desfasoara pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet.
Executiile neconventionale de pe outdoor s-au concretizat la 1 august in panouri imbracate in pachete plate la 1 august, deschise apoi pe 15 august, pentru a scoate la iveala noul catalog IKEA cu 5 zile inainte de inceperea distributiei acestora. 'Catalogul IKEA 2008 reflecta cel mai bine preocuparea noastra constanta din ultimele luni de a oferi consumatorilor produse de calitate si la preturi cat mai accesibile, prin eficientizarea costurilor. Simbolic, catalogul este pachetul nostru plat cel mai incapator, cuprinzand mii de produse, colectii noi, design in ton cu noile tendinte si inspiratie pentru toate gusturile. In plus, campania realizata alaturi de echipa Ogilvy & Mather se pliaza perfect personalitatii catalogului, suprinzand capacitatea acestuia de a livra eficient intr-un volum mic un numar mare de produse.' ne spune Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro