Cat de importanta este comunicarea dintre tine si contabilul tau?

Comunicarea se afla in centrul interactiunii umane si poate sa dezvolte o afacere, ori sa o distruga. Capacitatea de a comunica eficient cu clientii tai poate duce la cresterea vanzarilor, colaborari viitoare si recenzii bune. Insa, comunicarea este importanta si intre tine si firma de contabilitate care se ocupa de situatia financiara a companiei tale. Asta pentru ca o comunicare buna lasa loc de dezvoltare, crestere si eficientizarea muncii atat a ta cat si a contabilului tau.

Timp

O comunicare buna trebuie sa vina atat din partea ta ca manager, cat si din partea contabililor. Pentru fiecare companie profitabila, exista in spate experti contabili care se ocupa de gestiunea economica si ajuta la luarea celor mai bune decizii, orientate pe dezvoltare. Asa ca, o comunicare buna este absolut vitala. Asta inseamna, ca toate documentele companiei trebuie sa fie date spre procesare din timp. Specialistii trebuie sa aiba timp sa le proceseze corect si rapid. De exemplu, daca documentele companiei tale nu ii sunt oferite la timp, din cauza presiunii contabilul le poate procesa superficial.

Feedback

Relatia contabil-antreprenor trebuie sa fie bazata pe cat mai mult feedback, din partea amandurora. Tu ii spui directiile catre care te indrepti iar el sa-ti spuna daca este o dezicie buna sau nu. Eventual, sa-ti sugereze pe ce planuri mai este de lucrat si sa iti proiecteze un plan financiar pentru viitoarele proiecte. Contabilul trebuie sa aiba grija sa ai un flux numerar stabil, sa urmareasca cine iti datoreaza bani si cui ii datorezi. Asta pentru a te tine actualizat constant cu situatia.

Claritate

In situatia in care intre tine si contabil nu este o comunicare eficienta, exista posibilitatea unei logistici deficitare a documentelor, fapt ce va avea repercursiuni negative asupra afacerii tale. Mai mult, nu vei avea constant la indemana informatiile necesare, pe baza carora sa iei decizii bune. Un alt aspect negativ, al unei comunicari defectuoase este ca pot aparea erori. De asemnea, din partea contabilului trebuie sa existe rapoarte cat mai bine realizate, poate chiar simplificate pentru a fi intelese usor.

Asadar, o comunicare buna intre tine si contabil este vitala pentru dezvoltarea afacerii tale. Contabilii buni ajuta compania sa creasca, gestionand situatia financiara dar si oferind sfaturi utile de afaceri. Vei avea nevoie de un contabil cu care sa poti sa comunici bine, in care sa ai incredere, cu experienta si disponibilitatea sa te ajute de fiecare data cand ai nevoie. Mai multe informatii despre serviciile oferite de experti contabili gasesti aici.

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro