Castigatorii Olimpiadelor Comunicarii si-au primit medaliile

mai 25, 2009

Vineri, 22 mai, cu incepere de la ora 19:00, la Palatul Parlamentului, in sala Al. I. Cuza, are loc Festivitatea de Premiere a celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. In cadrul evenimentului vor fi premiati cei mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

La Festivitate vor lua cuvantul si vor acorda premii: Shachar Shaine (Presedintele Tuborg Romania), Mihai Rohan (Director General Carpatcement), Raul Pop (Director General Recolamp), Rares Petrisor (Presedinte ARRP), Andrei Stoiciu (Director Comunicare IDEE), Bogdan Theodor Olteanu (Director Divizia PR Millenium Communications), Bobby Voicu (Consultant Social Media FTW Media), Marius Sam Negrea (Creative Director
Mark) si Razvan Matasel (Managing Partner Arsenoaiei & Matasel).

Evenimentul va fi prezentat de Mihai Morar si Daniel Buzdugan, vedetele postului de Radio ZU.

Reprezentantii presei vor primi la iesirea din sala un material cu numele echipelor castigatoare, clientii pentru care au lucrat si datele de contact ale acestora. De asemenea, organizatorii vor oferi suport junalistilor pentru realizarea unor interviuri cu participantii sau personalitatile prezente.

Dupa Festivitate, incepand cu ora 23:00, va invitam sa ii sarbatoriti alaturi de noi pe castigatori, in cadrul unei petreceri oferite de sponsorul principal al proiectului, Tuborg Romania. Petrecerea va avea loc in clubul Spice (Calea Victoriei 21-23).

Despre Olimpiadele Comunicarii editia a IX-a

Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

La editia din acest an s-au inscris 600 de participanti din toate centrele universitare majore din tara. In urma preselectiilor au ajuns in finala 225. Acestia au concurat in echipe de cate 5, la patru probe de concurs: advertising, relatii publice, comunicare politica si comunicare institutionala.

Timp de doua saptamani, cele 45 de echipe finaliste au lucrat la realizarea unor campanii de comunicare pentru tot atatia clienti: 24 de companii, 11 institutii publice si 10 oameni politici.

In perioada 18 - 19 mai, ei si-au prezentat campaniile in fata a patru Jurii, formate din peste 75 de reprezentanti ai agentiilor de advertising si relatii publice, profesionisti din companii sau institutii publice, analisti politici, figuri importante ale spatiului universitar si jurnalisti de top.

Editia 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului este Tuborg Romania.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea financiara a: Carpatcement, Petrom, Recolamp, RBS Romania, Coca-Cola HBC Romania, BCR, Jack Daniels, Gillette, BitDefender, McCann Erickson, Impact SA, Fundatia Sensiblu, Nutline si Kaspersky.

Partenerii media ai proiectului sunt: Radio ZU, Jurnalul National, Wall-Street.ro, 9AM.ro, BIZ, 24 FUN, Cariere, Strategic.ro, E-jobs.ro, Comunicatedepresa.ro, Inpolitics.ro, PRProgress.ro si Tritonic.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro