mediaTRUST Romania, furnizor de servicii de monitorizare, va prezinta topul jucatorilor din retail (hypermarketuri, cash&carry, discounteri, supermarketuri, do it yourself, electronice si electrocasnice) din perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2011.
Hypermarketurile si retailerii de electronice si electrocasnice conduc topul primilor zece jucatori din retailul autohton.Astfel, locul intai este ocupat de Carrefour, cu un numar total de 5.099 aparitii media intre 1 octombrie si 31 decembrie. Retailerii electro IT eMag si Flanco s-au clasat pe a doua si, respectiv, a treia pozitie in clasament, cu 3.437 si 2.427 aparitii.
Categoria hypermarkeuri a inregistrat cel mai mare numar de aparitii media in lunile octombrie, noiembrie si decembrie – 9.734; in afara de Carrefour, Kaufland si Auchan, aflate in top zece retaileri, real si Cora au strans cate 840 si 218 aparitii media in perioada analizata.
Retailerii de electronice si electrocasnice urmeaza acestei categorii, cu un total de 8.010 aparitii in aceeasi perioada.
Media Galaxy si Domo au contribuit la obtinerea acestui rezultat, alaturi de eMag, Flanco si Altex, cu cele 387 si 356 aparitii media.
Discounterii au avut 5.314 aparitii, supermarketurile 4.061, iar magazinele de tipul do it yourself 3.176. La sectiunea cash&carry, Selgros a avut 974 aparitii in media, iar Metro 686, totalizand 1.660 aparitii.
Din punct de vedere al tipului de aparitii (pozitiv, negativ, neutru), jucatorii din retailul electro IT au strans cele mai multe aparitii pozitive, 2.996, dar si cele mai multe aparitii negative – 1.775. Peste 3.800 de aparitii au fost neutre.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro