Care sunt factorii de care depinde reusita promovarii prin materialele publicitare?

flyere exemplu

Materialele publicitare, ca mijloc de informare in masa, au un singur obiectiv: acela de a raspandi informatia intr-un timp cat mai scurt catre publicul vizat. Flyerele, ca mijloc de informare in masa, prezinta o serie de avantaje. Ele se diferentiaza fata de celelalte materiale publicitare, cu ar fi pliantele si afisele publicitare prin continutul sau scurt, dar concis. Mai precis, in cazul fluturasilor publicitari, accentul care indeosebi pe calitatea mesajului, pe imbinarea text-grafica, mai degraba decat pe cantitate, adica pe volumul continutului informational cuprins in interior.

 

In conditiile unui program foarte aglomerat, multe persoane opteaza pentru gasirea unei metode eficiente de promovare a unei afaceri, acesta fiind si motivul pentru care se gandesc sa ia in calcul utilizarea unor flyere ca metoda de transmitere rapida a informatiei catre publicul larg.

 

Atunci cand intentionezi sa plasezi comanda de flyere catre o tipografie profesionista, lucrurile nu sunt chiar atat de simple! Flyerele trebuie sa fie realizate corect, tinand cont de mai multe aspecte, pentru ca impactul lor asupra clientilor sa fie unul considerabil.

 

In acest sens, la plasarea comenzii trebuie sa tinem cont de urmatorii factori:


  • materialele din care sunt realizate;
  • design-ul;
  • mesajul transmis;
  • latura estetica (ex: potrivirea culorilor sau a elementelor grafice cu textul insearat – oare vor reusi sa atraga?);
  • impactul pe care aceste flyere il au asupra publicului tinta (oare vor reusi sa convinga?)

Contrar multor opinii, realizarea unor flyere care sa atraga si sa convinga, in acelasi timp, nu

presupune parcurgerea stricta a unor pasi de realizare, deoarece exista o mare libertate de creativitate. Cu toate acestea, trebuie sa avem in vedere anumite elemente importante, mentionate anterior, pentru a obtine ceea ce ne dorim.


Materialele


 

Materialele din care sunt realizate flyerele sunt foarte importante, deoarece ofera un aspect estetic mai placut acestor materiale promotionale. Pe cale de consecinta, flyerele create din hartie de calitate devin mult mai atractive, placute ochiului si cu o putere mai mare de a impacta asupra populatiei tinta.

 

In general, imprimarea flyerelor se face pe suport lucios, policromie fata-verso, ceea ce le da un aer de noutate. Absenta unui material de calitate pe care flyer-ul sa fie imprimat este sinonima formei fara fond.


Design-ul


 

Evident, nu poti crea un fluturas publicitar care sa atraga fara a avea un design modern, prietenos cu publicul. Design-ul modern trebuie sa imbine armonios insertiile grafice cu modul de dispunere a textului in pagina.

 

Realizarea unor flyere minimaliste, realizate inteligent, care sa contina culori vii, care sa sara rapid in ochi, reprezinta solutia optima la care orice persoana care se ocupa de implementarea si aplicarea strategiei de marketing o poate adopta.


Text vizibil – ritm alert de parcurgere


 

In acest sens, se recomanda ca textul sa fie cat mai vizibil cu putinta si sa nu fie inghesuit sau ascuns printre elementele grafice. Ceea ceea ce trebuie sa retinem este faptul ca, in numai 15-20 de secunde maxim, o persoana poate lua decizia de a opta pentru serviciile companiei tale sau de a achizitiona produsele pe care le comercializezi, pentru ca oferta sau promotia prezentata par a fi cele mai atractive. Sau, mai bine zis, mesajul transmis prin intermediul acelui flyer care a ajuns in mainile persoanei interesate a reusit sa convinga.


Mesaj concis


 

In vremurile in care traim, totul se petrece intr-un ritm alert, astfel oamenii sunt mai mereu pe fuga. Acesta este si motivul pentru care trebuie sa optam mereu pentru un set de flyere minimaliste, ce pot transmite un mesaj clar si concis, mai ales in cazul in care publicul tinta nu are foarte mult timp la dispozitie. De asemenea, este important ca un flyer sa starneasca interesul inca din primele secunde, deoarece numai in aceste conditii nu va trece neobservat. Astfel, este indicat sa luati in calcul posibilitatea de a colabora cu o companie specializata in acest domeniu, cum ar fi e-flyere.ro, ce poate oferi solutii eficiente in ceea ce priveste realizarea unor fluturasi publicitari in conformitate cu standardele in vigoare.


Simplitatea flyerelor – un element cheie


 

Un alt sfat in ceea ce priveste realizarea corecta a unui fluturas publicitar este reprezentat de faptul ca acesta va trebui sa aibe un singur font si maxim trei culori. Numai in aceste conditii veti beneficia de un flyer eficient, care nu va deveni obositor.

 

sIn unele situatii, simplitatea este cheia si asa stau lucrurile si in ceea ce priveste realizarea unor flyere cu putere mare de atrage si de persuasiune a publicului.

 

In concluzie, luarea deciziei de a plasa comanda de achizitie a unor flyere la un cost optim trebuie sa tina seama de toate aceste criterii mai sus enumerate. Chiar daca este la latitudinea antreprenorului sau a persoanei responsabile de campania de informare in masa, este esential sa ai un flyer cu impact rapid si care sa convinga, in acelasi timp, inca din primele secunde.