În Franța, comercianții trebuie să anunțe dacă au redus cantitatea produselor, pentru a menține prețul. Practica, denumită shrinkflation, este o metodă de a scumpi mascat produsele. Obișnuit să verifice mai degrabă prețul, decât cantitatea, mai ales dacă produsul este ambalat similar, consumatorul realizează mai greu că inflația i-a redus puterea de cumpărare. Și că sacoșa cu care pleacă de la magazin, deși costă la fel, este mai ușoară.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro