Canal Teleshop – un post de televiziune în ascensiune

Postul de televiziune Canal Teleshop aniversează o lună de la momentul lansării la nivel naţional.
Prin specificul său, teleshopping-ul, şi, prin urmare, ca televiziune de nişă, Canal Teleshop se află într-o continuă expansiune.

Crearea unei televiziuni dedicată în exclusivitate prezentării şi desfacerii produselor prin intermediul micului ecran reprezintă o idee nouă în România. Tocmai această noutate a domeniului a reprezentat un mare semn de întrebare cu privire la succesul unei astfel de televiziuni de nişă în România. De asemenea, studiile realizate nu au putut oferi concluzii relevante cu privire la disponibilitatea românilor de a utiliza un canal de distribuţie neconvenţional până acum, televiziunea, pentru a-şi face cumpărăturile.
La o lună după ce a început să emită la nivel naţional şi la apropae două luni de la lansarea în Bucureşti prin reţeaua RCS, multe din întrebările iniţiale au primit răspuns. Astfel, s-a dovedit că România reprezenta o piaţă care avea nevoie de un astfel de post de televiziune. Oamenii sunt deschişi faţă de acest nou sistem de a face cumpărăturile, iar Canal Teleshop le mulţumeşte tuturor telespectatorilor şi clienţilor săi. Ei sunt adevăraţii susţinători ai acestui proiect, motorul dezvoltării indistriei teleshopping-ului şi la noi în ţară.
Misiunea pe care ne-am asumat-o este ca produsele prezentate prin intermediul Canal Teleshop să fie de cea mai bună calitate, la un preţ competitiv, mai mic decât cel din magazine şi, nu în ultimul rând, să fie livrate clienţilor noştri în cel mai scurt timp. Creşterea continuă pe care o înregistrează vânzările Canal-Teleshop ne dovedeşte că eforturile noastre de a prezenta produse cât mai utile şi într-o manieră cât mai plăcută vin în întâmpinarea dorinţelor şi nevoilor telespectatorilor nostri.
Strategia pe termen mediu şi lung a Canal Teleshop vizează dezvoltarea şi ridicarea industriei teleshopping-ului la nivelul celei din ţări precum Anglia, Statele Unite, Japonia sau Coreea de Sud. În acest sens, ştim că o astfel de televiziune de nişă nu se poate compara la nivel de share-market cu o televiziune generalistă, dar pe segmentul programelor de teleshopping intenţionăm ca noi să fim „generaliştii”.
Ştim că apariţia Canal Teleshop pe piaţa audio-vizuală din România reprezintă doar primul pas pe drumul dezvoltării sistemului cumpărăturilor prin intermediul micului ecran. Dar în acelaşi timp suntem conştienţi că teleshopping-ul, aşa cum se regăseşte în viziunea noastră, reprezintă unul din elementele care pot constitui un argument în plus cu privire la evoluţia pozitivă a unei ţări.