O marca buget, de calitate superioara, apartinand grupului Goodyear - SAVA - a anuntat recent angajarea a doi experti in relatii publice - Kenny Santucci si Ben Rameaka. Decizia vine pentru a sprijini comunicarea brandului in randul soferilor tineri, cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani.
Cei doi noi reprezentanti ai SAVA au debutat deja in prim-plan printr-o campanie inedita, denumita "Mates on a Mission". Campania a inceput in luna septembrie si se bazeaza pe clipuri video online.
Ambasadorii brandului SAVA mizeaza pe partea de "fun" a experientei online, cautand sa atraga publicul-tinta prin intermediul internetului, bazandu-se puternic pe canalele de social media, cum ar fi YouTube si Facebook.
Campania "Mates on a Mission" este activa in principal in Europa de Vest, dar si in tari din Europa de Est.
Brandul SAVA este asociat anvelopelor de inalta calitate, la un buget atractiv, un raport calitate - pret foarte bun. SAVA pune accent pe distractie in campania de promovare, caci se dedicat soferilor tineri, pentru care bugetul este important, ca si timpul liber si distractia.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro