Campanie neconventionala pentru In deriva, primul serial original produs de HBO in Romania

octombrie 27, 2010

În urma cu cateva zile orasele din Romania au fost luate cu asalt de bannere outdoor si postere neconventionale cu imaginile actorilor din serialul În deriva. Atat modul lor de amplasare cat si imaginile in sine nu pot fi nicicum trecute cu vederea.

Motivul? HBO lanseaza in luna decembrie primul serial original produs in Romania, iar pentru campania de lansare a colaborat cu agentia Propaganda, cea care a castigat pitch-ul organizat in luna iulie.

„HBO isi tine si de aceasta data promisiunea, aducand abonatilor sai o noua productie romaneasca de exceptie, realizata la cele mai inalte standarde de calitate, cu actori remarcabili, regizata de adevarati cineasti.
Acest proiect curajos, in premiera pentru piata romaneasca, beneficiaza de o campanie de marketing si PR fara precedent si suntem incantati ca putem oferi, asa cum v-am obisnuit, un adevarat produs premium”, declara Carmen Harabagiu, director general HBO Romania.

“Pentru intregul departament de marketing al HBO Romania este o provocare si un privilegiu deopotriva sa poata aduce in atentia publicului din Romania un altfel de concept, cu nume atat de mari ale industriei romanesti de film si teatru. Vizualurile prezente peste tot in Romania, imaginile atipice ale acestor personalitati, complexitatea platformelor de comunicare folosite [on-line, print, TV, radio, SMS, outdoor, indoor] – credem ca am reusit o campanie inteligenta, proaspata si...extrem de serioasa”, precizeaza Irina Catanchin, marketing si PR manager HBO Romania.

Declaratie Propaganda:

“În deriva vorbeste despre problemele reale ale unor oameni reali iar de aici am plecat si noi in constructia campaniei de lansare. Pentru ca mersul la psihoterapeut este un subiect inca tabu in Romania, am incercat sa mergem noi inspre oameni, intr-o campanie la inceputul careia n-am vrut sa se faca nicio legatura directa cu serialul”, afirma echipa de creatie de la Propaganda.

“Demersul nostru s-a impartit astfel in doua: o etapa de teasing si campania propriu-zisa. Teasing-ul trebuia sa faca oamenii mai permeabili la subiect si sa faca ulterior legatura cu serialul, iar campania propriu-zisa sa anunte lansarea serialului”, ne spune Simina Leotescu, directorul de strategie al agentiei.

Andrei Poenaru a fost vocea potrivita pentru a se adresa romanilor. Asa ca el “a organizat un concurs” (un chestionar psihologic pe care oricine il putea completa pe www.drpoenaru.ro), propunandu-si oficial sa gaseasca “romanul perfect echilibrat” iar neoficial, sa arate ca suntem cu totii, intr-o masura mai mica sau mai mare, in deriva. Şi implicit, sa spuna ca În deriva este un serial in care sunt scoase la iveala si problemele celor din audienta, nu numai cele ale personajelor.

Chestionarul a fost elaborat in colaborare cu un psiholog. La incheierea concursului, peste 63.000 de vizitatori (din mai multe tari) au accesat site-ul si peste 38.000 au completat chestionarul.

Restul campaniei de teasing a inclus machete de presa, spoturi tv, spot radio, campanie de sms-uri si bannere online.

Campania propriu-zisa a inceput de curand si va dezvalui publicului intr-un mod cu totul iesit din comun actorii, data premierei la HBO Romania precum si cateva imagini in premiera din serial. Nu uitati sa accesati website-ul dedicat acestui eveniment unic pana acum in Romania: www.inderiva.ro

În deriva se concentreaza pe una dintre caracteristicile societatii moderne, sedinta de terapie, vazuta prin ochii unui psihoterapeut de elita. Fiecare episod din cele 45 ale serialului se axeaza pe cate o sesiune de terapie – patru sedinte individuale intre psihoterapeut si pacientii sai, urmate de cate un episod saptamanal in care personajul principal isi viziteaza propriul terapeut.

Marcel Iures, unul dintre cei mai faimosi actori romani, interpreteaza rolul principal – cel al psihoterapeutului Andrei Poenaru al carui univers profesional si personal pare sa se destrame, saptamana de saptamana.

Celelalte roluri sunt interpretate de Maria Dinulescu, Vlad Zamfirescu, Maria Mitu, Bogdan Dumitrache, Andreea Bibiri, Tamara Cretulescu si Gabriela Butuc.

Regia serialului În deriva este semnata de Adrian Sitaru si Titus Muntean, iar productia a fost asigurata de compania Film Factor. Producator general din partea HBO Central Europe este Marc Lorber, iar producatori executivi sunt Aurelian Nica si Andrei Cretulescu.

Începand din aceasta saptamana, HBO Romania va trimite saptamanal informatii referitoare la actorii din serial, echipa de regizori si producatori precum si alte stiri in exclusivitate cu privire la ce va asteapta din 6 decembrie, numai la HBO.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro