Campanie de promovare a Romaniei in publicatiile The Economist si Financial Times

Vineri, 2 martie a.c., Anca Daniela BOAGIU, ministrul integrării europene, a susţinut o conferinţă de presă cu ocazia apariţiei primelor numere din publicaţiile The Economist şi Financial Times care conţin articole de informare despre România.

The Economist şi Financial Times au realizat, cu sprijinul Ministerului Integrării Europene şi cu finanţări private, o campanie de informare la nivel european, care are ca scop identificarea de către investitorii străini, a oportunităţilor de afaceri pe care le oferă România, în calitatea sa de stat membru cu drepturi depline al Uniunii Europene.

Campania se va desfăşura în perioada martie-aprilie a. c. şi va consta în publicarea unor articole de informare cu privire la progresele înregistrate de ţara noastră în perioada de pregătire a aderării la Uniunea Europeană, precum şi despre oportunităţile de investiţii în România. De asemenea, campania va include şi o serie de editoriale ale unor companii de top din România. Ministerul Integrării Europene va furniza informaţiile necesare pentru redactarea materialelor care vor apărea în cele două publicaţii.

După încheierea campaniei, The Economist şi Financial Times vor realiza un studiu de piaţă prin care se va măsura gradul de influenţă a opiniei cititorilor şi beneficiile de imagine pentru participanţii la acest proiect.

“Vrem să arătăm şi o altă faţă a dezvoltării României, o ţară dinamică, pregătită să primească din ce în ce mai mulţi investitori şi care are nevoie de aceşti investitori pentru a putea reduce decalajele faţă de statele membre. De asemenea, acest demers contribuie la combaterea stereotipurilor despre români şi despre România, reprezentând o provocare pentru viitoare astfel de iniţiative”, a declarat Anca Daniela Boagiu.

La eveniment au mai participat Cristoph GERTH, director pe Europa al Financial Times, Anastasios C. IERODIAKONOU, reprezentant al Financial Times Business, precum şi Emil Nuţă, reprezentantul în România al The Economist Business şi Financial Times Business.