Nestle Romania a anuntat lansarea unei campanii promotionale care vizeaza promovarea inghetatelor Nestle, in perioada 1 iunie - 12 iulie 2011. Produsele participante la promotie sunt cele comercializate in Romania, branduri precum Fantastico, Nesquik, Nestea, Pirulo, Best, Hello Kitty, Transformers, Hit, Joe, Kit Kat, Top Gun, Cherry Dream, Nirvana, Maxibon, Aloma, La Cremeria - lista exacta a produselor poate fi consultata in regulamentul oficial disponibil pe site-ul web al campaniei, www.inghetatenorocoase.ro.
Pentru fiecare produs achizitionat din cele participante, participantii vor primi pe loc un card razuibil. Pe suprafata fiecarui card se va gasi o suprafata razuibila, precum si versiunea scurta a regulamentului.
Sub suprafata razuibila a fiecarui card, participantii vor descoperi un cod numeric format din 8 caractere alfanumerice. Organizatorii recomanda consumatorilor sa solicite cardul de la comercianti, atunci cand cumpara inghetata.
Participantii au obligatia de a pastra cardurile razuibile pe care se gasesc codurile promotionale de participare la Campanie pana in momentul publicarii listei finale a castigatorilor, astfel incat, in cazul contactarii de catre reprezentantii Organizatorului, castigatorii sa poata prezenta pentru validare cardul razuibil continand codul promotional in original.
In cadrul prezentei campanii promotionale se vor acorda 2 (doua) categorii de premii, si anume: premii orare, premii saptamanale, astfel: 420 premii orare in valoare unitara de 420 RON, echivalentul a 100 euro la cursul de schimb 1 euro = 4,2 RON; 6 premii saptamanale in valoare unitara de 4200 RON, echivalentul a 1000 euro la cursul de schimb 1 euro = 4,2 RON, conform regulamentului.
Inscrierea in campanie se poate realiza pe site-ul www.inghetatenorocoase.ro - completand formularul electronic - sau prin trimiterea unui mesaj (SMS) la numarul de SMS 1772, numar cu tarif normal in retelele Cosmote, Orange, Vodafone; un mesaj SMS poate contine un singur cod unic; SMS - urile care contin mai multe coduri unice valide vor fi inregistrate ca fiind o singura inscriere, luandu-se în considerare primul cod unic din SMS.
Fiecare cod poate fi inscris in Campanie o singura data, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro