Campania de reabilitare termica cu un buget de promovare redus

august 13, 2009

Pictas a realizat cu un buget minim campania nationala de comunicare pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, realiznd toate materialele informative.

Cea mai noua campanie de comunicare pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, desfaSurata sub sloganul 100% confort termic, cu doar 20% din valoarea lucrarii a fost realizata printr-o strnsa colaborare ntre Directia Generala Constructii Locuinte Si Reabilitare Termica, din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale Si Locuintei, Si agentia de advertising Si comunicare Pictas. Noua campanie prezinta unul dintre cele mai avantajoase programe de reabilitare termica a blocurilor de locuinte, cu beneficii reale pentru locatari.
Conceptul campaniei este uSor de nteles Si de asimilat de catre toate categoriile de public. Pictas s-a axat pe cuvinte cheie memorabile, imagini sugestive Si uSor de interpretat, pe o corelatie ct mai exacta cu beneficiile reale ale utilizatorului. Mesajul a fost concentrat in jurul a doua elemente cheie: beneficiul consumatorilor (100% confort termic) Si pretul acestui beneficiu (20% din valoarea lucrarii). Clipul publicitar este adaptat targetului, prezentndu-se avantajele pe care romnii le vor avea adernd la acest program. Principalele atuuri ale proiectului sunt costurile scazute la ntretinere pe timpul iernii, pastrarea unei temperaturi optime n locuinte att vara, ct Si iarna. Datorita varietatii publicului vizat am optat pentru o campanie uSor de nteles, memorabila, n care sa se poata identifica facil beneficiile prezentate. Materialele realizate pentru sustinerea acestei campanii au fost: spot TV, broSura informativa, CD-uri in carcase personalizate Si bannere de prezentare.

Pictas Si-a adus aportul la aceasta campanie sociala nu numai prin concept Si implementare, ci Si prin costurile minime practicate, n vederea sustinerii programului.
Despre colaborarea n cadrul acestui proiect, Dna Gina Petrescu, Sef Serviciu Reabilitare Termica a Locuintelor n cadrul Directiei Generale Constructii Locuinte si Reabilitare Termica mentioneaza: A fost o adevarata placere sa lucrez cu echipa Pictas. Sprijinul acordat, rapiditatea implementarii Si eficienta lucrarilor au contribuit la realizarea unui parteneriat solid. i recomand cu caldura celor care au nevoie de publicitate realizata n mod profesionist.
Pentru Pictas, proiectul reprezinta nca o dovada a faptului ca nu este nevoie de un buget mare de publicitate pentru a realiza campanii targetate Si eficiente. Oana Dereli, Managing Partner Pictas precizeaza: Campania pentru reabilitare termica reprezinta o dovada a faptului ca n aceasta perioada este necesara adaptarea la bugetul clientului Si oferirea celor mai eficiente metode de promovare pentru acel buget. Pe scurt, practicarea unui advertising sanatos: cele mai eficiente solutii pentru orice buget.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro