Campania de constientizare continua prin lansarea site - ului Ulei Uzat

iulie 6, 2010

Voluntarii Mare Nostrum au desfasurat ieri, 3 iulie, ultima actiune de informare, pe teren, din cadrul campaniei de constientizare, privind necesitatea colectarii uleiului vegetal uzat. Acestia s-au deplasat, in pietele Tomis III si Brotacei, in intervalul 10.00 - 12.00, unde le-au impartit trecatorilor, peste 300 de materiale informative.

Insa, campania de constientizare nu se incheie odata cu actiunea de informare, de sambata. Mare Nostrum lanseaza website - ul http://uleiuzat.marenostrum.ro, o platforma online, care ofera informatii importante tuturor celor care doresc sa stie cum pot proteja mediul inconjurator. Acesta contine atat date despre proiect, despre finantatori, cat si despre sustinatorii campaniei. De asemenea, este prezentata si legislatia, in vigoare, privind eliminarea uleiurilor reziduale.
Site - ul contine toate informatiile, care au fost impartasite, pana acum, cetatenilor, precum si imagini de la activitatile, desfasurate de-a lungul campaniei. In cadrul acestuia sunt expuse atat pericolele, pe care le presupune aruncarea uleiului vegetal uzat, in mediu, cat si efectele nocive ale acestuia asupra sanatatii. De asemenea, cetatenii, interesati de beneficiile unei colectari responsabile, pot afla, prin intermediul acestui website, care sunt modalitatile de colectare si firmele specializate, carora li se pot adresa daca doresc sa predea uleiul rezidual.
"Desi am finalizat actiunile de informare si colectare, pe teren, campania noastra de constientizare nu a ajuns la sfarsit. Vom continua sa informam oamenii, prin diverse modalitati, despre necesitatea colectarii uleiului rezidual si, de asemenea, vom continua sa colectam acest tip de deseu. Toti cei, care vor sa colecteze separat uleiul uzat, il pot aduce la sediul organizatiei noastre sau il pot preda firmelor de colectare. De altfel, lansarea site - ului Ulei Uzat face parte din strategia noastra de continuare a proiectului. Scopul principal al acestuia este de a-i tine, pe cetateni, informati si de a-i convinge sa nu arunce uleiul rezidual, la intamplare. Site - ul are o interfata usor accesibila si prietenoasa, astfel incat oamenii sa se informeze, dar sa le faca si placere sa-l viziteze. In plus, asa cum v-am mai spus, ne dorim sa permanentizam actiunea de colectare si dupa incheierea oficiala a campaniei. Insa, despre acest lucru va vom oferi mai multe informatii, la momentul potrivit", a declarat Andreea Ionascu, coordonatorul de proiect.
Prin Campania de constientizare privind uleiul uzat, Mare Nostrum urmareste sa transforme colectarea uleiului rezidual intr-o practica obisnuita, atat in ceea ce priveste utilizatorii economici, cat si utilizatorii casnici.
Campania de constientizare a populatiei privind necesitatea colectarii uleiului vegetal uzat este un proiect finantat de Guvernele Islandei, Principatului Liechtenstein si Norvegiei prin Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European(SEE).
Parteneri media: CTV si Radio Constanta

 

www.marenostrum.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro