Vacante estivale, soare, mari sperante, mare albastra in principiu si mult dezinteres, improvizatie mediocra si nesabuinta in valorificarea imensului potential natural si cultural-istoric pe care il detine Romania ca avantaj competitiv teoretic, dar pe care il utileaza in practica fara viziune de ansamblu pe termen mediu si lung, in mod neinspirat, cu un personal fluctuant si slab pregatit, fara un marketing si un branding captivant, mai mult in lehamite decat ca pe un tezaur de invidiat...
Sosirea fondurilor UE, constrangerile juridice legate de noile schimbari de vanzari si promovare electronica ale turismului din Europa sau macar teama de concurenta tot mai acerba pe plan mondial vor schimba ele oare actuala situatie - in lipsa unei reale responsabilitati din partea liderilor locali din zonele de mare atractie sau stilul de leadership al celor care decid soarta dezvoltarii industriei ospitalitatii, investitiilor imobiliare sau dezvoltarii regionale/rurale din Romania? Vor avea oare curaj marile lanturi europene de prestigiu sa investeasca masiv sau sa se implice cu profesionalism si perspectiva strategica in organizarea turismului balnear sau de afaceri din alte zone decat Capitala?
In acest context dilematic, are loc la Bucuresti un eveniment care il va avea in centru pe unul dintre cei mai respectati consultanti in domeniu din Franta, Dl Joseph TOMATIS, Presedintele grupului "Detente Consultants" - Paris. In aceaste perioada, compania, cu o experienta redutabila de 25 de ani, se afla puternic angrenata in proiecte majore in tara de origine, dar este pregatita sa se implice in sprijinirea prin consilere, asistenta tehnica si consultanta personalizata si in chestiuni majore unde Romania are o mare nevoie de know-how. Ca dovada a importantei proiectului de transfer al bunelor practici initiat de EUROLINK-House of Europe, Camera Franceza de Comert, Industrie si Agricultura in Romania, Asociatia Franceza a Expertilor si Cercetatorilor Stiintifici in domeniul Turismului (AFEST), Radio France Internationale, precum si Asociatia Nationala a Agentilor de Turism din Romania (ANAT), grupul de presa "Realitatea-Catavencu" prin BUSINESS Standard si Money Express, trustul "Bursa", grupul "Tribuna Economica", In Your Pocket, portalurile web SmartFinancial.ro, Smartbank.ro, PRwave.ro si StiriEvenimente.ro au hotarat sa sprijine promovarea temelor si a obiectivelor mai largi pe care le sustine parteneriatul dintre Casa Europei si compania franceza, in special in sensul unui acces mai larg si de inalt nivel calitativ al autoritatilor locale, dar si a partenerilor lor privati la programele de finantare UE pentru Romania sau in cele de cooperare multi-nationala complexa. Reamintim ca cei interesati vor putea participa la un dejun de lucru cu Dl Joseph Tomatis la sediul Centrului International de Conferinte al CCIR, vor audia pezentarile specializate legate de rebranding-ul turistic, eficienta planurilor de afaceri pentru proiectele de proovare/dezvoltare turistica cu finantare UE si, nu in ultimul rand, sansa profitabilizarii noilor mari investitii imobiliare prin directionarea lor catre dezvoltarea turismului.
Partenerii si sponsorii evenimentului sunt: Grupul LAFARGE Romania, Societatea DELEANU Vasile-Avocati, membra a Warwick Legal Network si Agentia de PR si Lobby "Phaeton Gala".
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro