Call Center in Bucuresti cu solutii profesionale complete

Nevoia de servicii de call center este o realitate a prezentului in tot mai multe domenii de business, cu precadere in retail. Companiile trebuie sa raman in contact permanent cu clientii lor, precum si cu potentialii clienti care, in urma interactiunii cu persoane ce reprezinta firma, pot achizitiona produse sau servicii. Rolul unui call center sau contact center (varianta ideala, care include o comunicare completa, nu doar pe baza de apeluri telefonice) este unul complex si incepe cu stricta relatie de informare si de rezolvare a unor mici probleme de ordin tehnic sau comercial pe care le pot anunta clientii.

Call center / contact center inseamna insa mai mult decat atat: construirea de relatii puternice intre client si companie, in paralel cu cresterea vanzarilor. “Oferim servicii complete de Call Center, apeluri InBound si OutBound, Promovare, Vanzare, Intretinere, Fidelizare, toate serviciile realizate de un colectiv tanar si dinamic, in continua expansiune si cu experienta dovedita pe piata de Call Center”, spun cei de la BestCall Sales & Marketing SRL, companie de call center Bucuresti capabila sa ofere servicii profesionale complete in acest domeniu, oricarui tip de companie client, indiferent de sfera de activitate.

Serviciile de call center si contact center pot insemna, pe langa gestionare numere verzi, Info Line si suport clienti, partea de telemarketing, telesales si sondaje cu privire la satisfactia clientilor, cu privire la piata in general (domeniile de interes comercial pentru o firma) sau cu privire la anumite produse ori servicii ce urmeaza sa fie lansate. In mod conventional, cele mai multe persoane se gandesc la call center doar pentru partea de preluare apeluri, oferirea de informatii, inregistrarea anumitor solicitari sau reclamatii etc.

Insa servicii precum telesales pot creste in mod rapid vanzarile gratie mecanismelor de campanii prin telefon. Cu investitii minime se pot obtine rezultate foarte satisfacatoare. De asemenea, clientii existenti pot fi activati astfel incat sa isi creasca nivelul de consum, o oportunitate imensa pentru orice companie. Sa nu uitam si de valorificarea de lead-uri obtinute in diverse moduri, de exemplu de la firme partenere (un client care are servicii bancare ar putea dori si servicii de asigurari sau servicii in cu totul alt domeniu, daca va primi si niste beneficii ca parte a politicii de marketing). De asemenea, mediul online permite acum implicarea voluntara a clientilor in mecanisme de marketing, solicitari ale acestora de a fi contactati pentru a primi informatii si pentru a beneficia de oferte speciale – vanzari ce doar trebuie validate.

Cei de la BestCall Sales & Marketing SRL ofera inclusiv servicii de consultanta si pot genera rapoarte periodice – chiar si zilnice – usor de urmarit si utilizat. Datele pot fi interpretate in mod profesionist, astfel incat actiunile ulterioare sa fie si mai bine realizate.

 

 

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro