Scriitorul Nikesh Shukla poate primi oricand un premiu pentru cea mai originala strategie de marketing gandita vreodata. Pentru a-si promova noua carte, Meatspace (Meat = carne, space = spatiu), acesta a decis sa-si transforme cuvintele in realitate.
Planul, pus la cale impreuna cu prietenul sau, artistul grafic Nick Hearne, presupunea trimiterea unei bucati de carne in spatiu, alaturi de o camera video pentru a filma traseul.
Prin urmare, cei doi au comandat un cotlet de miel Tandoori la restaurantul preferat, l-au infipt intr-o furculita, prinzandu-l apoi de un balon cu heliu. Pe langa camera video, ansamblul realizat de cei doi mai includea si un GPS care sa le indice coordonatele locului unde va cadea bucata de carne, dupa spargerea balonului.
Din pacate, dispozitivul de urmarire nu s-a mai activat, iar Shukla si Hearne au fost convinsi ca nu vor mai gasi niciodata filmarea. Spre surpriza lor, camera video a fost descoperita de un fermier, la o distanta de aproximativ 130 km de locul lansarii balonului, iar acesta l-a contactat pe autorul cartii.
Imaginile surprinse sunt uimitoare, depasind asteptarile lui Shukla: cotletul de miel a „zburat” pana la o inaltime de 25.000 de metri, in stratosfera, timp de aproximativ o ora si jumatate. Scriitorul a postat o parte din filmare pe internet, adaugand ca nu se astepta ca ideea lui sa aiba un rezultat chiar atat de bun. Eforturile sale au fost apreciate si de proprietarii restaurantului unde a fost gatit cotletul de miel; acestia au inramat fotografiile captate in timpul calatoriei bucatii de carne si le-au asezat pe peretele restaurantului, la loc de cinste.
Sursa: The Telegraph
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro