CA al BRM propune majorarea capitalului social la peste 5 milioane de euro

mai 21, 2008

Adunarea Generala a Actionarilor a BRM se intruneste joi, 22 mai 2008, in sedinta ordinara, pentru a aproba, printre altele, Raportul de Activitate pentru exercitiul financiar 2007, Raportul Auditorului Financiar Extern si Obiectivele de dezvoltare ale BRM pentru anul 2008. De asemenea, AGA va valida noi membri actionari ai Bursei Romane de Marfuri, cesionari de actiuni din anul 2007 si pana in prezent, si va decide mandatarea Consiliului de Administratie de a aproba modificari in structura actionariatului BRM pentru anul 2008.

In conformitate cu Programul de masuri aprobat in sedinta AGA din 10 ianuarie 2008, Bursa Romana de Marfuri se pregateste sa treaca sub autoritatea Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (CNVM). In acest sens, echipa manageriala a Bursei Romane de Marfuri, condusa de Presedintele Director General Radu Popa, sustine majorarea capitalului social la peste 5 milioane de euro, ceea ce va determina consolidarea pozitiei BRM si noi oportunitati de dezvoltare.
Principalele puncte ale Strategiei de dezvoltare a BRM pentru acest an vizeaza consolidarea portofoliului de clienti actuali , printre care se numara CFR, CFR Marfa, CFR Calatori, Posta Romana, Petrom Procurement, etc, dar si atragerea de noi clienti, cu predilectie beneficiari ai fondurilor structurale si de coeziune.
BRM are in vedere consolidarea si dezvoltarea activitatii pe piata energiei si pe piata produselor petroliere, prin extinderea tranzactiilor pe ringul energiei electrice si pe ringul produselor pertoliere, precum si inceperea tranzactiilor cu gaze naturale.
Un alt punct al Strategiei de dezvoltare a BRM il reprezinta impulsionarea activitatii de tranzactionare cu produse agricole: cereale si legume – fructe. In acest sens, BRM este preocupata de dezvoltarea - direct sau in parteneriate de proprietate - de proiecte concrete pentru depozite si laboratoare agreate de organismele abilitate care sa fie permanent la dispozitia beneficiarilor operatiunilor bursiere, prin infiintarea unei societati privind asigurarea serviciilor de certificare a calitatii cerealelor si legumelor tranzactionate, precum si a altor marfuri.
Din punct de vedere al tranzactiilor pe ringurile BRM, obiectivul principal al echipei manageriale a BRM, pe actualul mandat, il reprezinta obtinerea unei valori de tranzactionare de cca. 1 miliard de euro, ceea ce ar reprezenta o crestere a volumului de tranzactii cu 150% fata de anul 2007.

Despre BRM: Bursa Romana de Marfuri a fost infiintata in noiembrie 1992, iar prima sedinta de tranzactionare a avut loc in data de 10 decembrie 1992. In prezent, BRM a dezvoltat, pe piata la disponibil, 9 ringuri: produse petroliere, energie electrica, gaze naturale, carbune, marfuri generale, materiale de constructii, legume si fructe, cereale si ringul contractelor de procesare combustibili. Reteaua teritoriala a BRM numara 33 terminale.
In anul 2007, BRM a emis in premiera pentru piata romaneasca primele cotatii la produse petroliere.
Adunarea Generala a Actionarilor este forul principal de conducere, iar administrarea societatii ca bursa este realizata de Consiliul de Administratie.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro