Bursele europene JTI pentru jurnalisti, intr-o noua formula

februarie 5, 2010

JTI anunta ca, incepand din martie, anul acesta, programul “Bursele europene JTI pentru jurnalisti” va continua intr-o noua formula, relatia de peste zece ani cu Fundatia Freeedom House urmand sa inceteze odata cu finalizarea editiei din 2009.
Ultima etapa a editiei de anul trecut, constand in vizita de studii si internshipuri la Bruxelles, a fost programata initial pentru noiembrie 2009, dar amanata pentru luna februarie 2010, din cauza schimbarii Comisiei.
Multumim pe aceasta cale bursierilor, trainerilor si colaboratorilor, pentru implicare si dedicatie si ii asteptam sa se implice cu acelasi entuziasm in relansarea programului. Multumim, de asemenea, Fundatiei Freedom House pentru colaborarea de pana acum si ii uram succes pe viitor.
Detalii despre “Bursele europene JTI pentru jurnalisti” editia 2010 vor fi anuntate in prima saptamana a lunii martie.

JT International (JTI) este divizia internationala a Japan Tobacco Inc., cel de-al treilea producator mondial de tutun. JTI, cu sediul central la Geneva (Elvetia) isi comercializeaza marcile in mai mult de 120 de tari si are 23.000 de angajati. In Romania, JTI detine o cota de piata de circa 25% si un portofoliu dinamic si variat: Sobranie in categoria Prestige; Camel, Glamour, Salem si Benson & Hedges pe segmentul Premium; Winston in categoria Mid; Winchester, More, Monte Carlo si Ronson pe segmentele Base si Value.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro