BT Asigurari isi mentine evolutia ascendenta si in trimestrul I 2006

Valoarea totală a primelor brute subscrise în primele trei luni ale anului 2006 a crescut cu 244%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2005, ajungând la 45,16 milioane RON.

Structura portofoliului BT Asigurări în trimestrul I 2006
Asigurările generale deţin 95% din totalul primelor brute subscrise, ajungând la valoarea de 42,98 milioane RON, în creştere cu 239% faţă de realizările din primul trimestru al anului 2005. In categoria asigurărilor generale, poliţele pentru asigurările auto reprezintă 77%, ajungând la valoarea de 33,11 milioane RON, în creştere cu 244% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2005. Structura globală a portofoliului în primul trimestru mai include: asigurări pentru incendiu şi calamităţi – 8%, credite – 4% şi alte asigurări generale – 11%. Asigurările de viaţă reprezintă 5% din totalul vânzărilor în primele trei luni ale anului 2006, în creştere cu 396% raportat la primul trimestru din 2005.

In ceea ce priveşte ponderea deţinută de fiecare categorie de asigurare în totalul vânzărilor (RCA 48%, auto 29%, incendiu şi calamităţi 8%, credite 4%, alte asigurări generale 11%) în primul trimestru al anului 2006 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2005, nu s-au înregistrat modificări semnificative, mentinându-se aproximativ constantă.

“Evoluţia companiei noastre în primele trei luni ale anului 2006 confirmă faptul că strategia de expansiune teritorială este un succes. Rezultatele din acest început de an urmează evoluţia ascendentă din anul 2005: în 12 luni am triplat afacerile companiei şi am urcat patru poziţii, până pe locul 10, în topul naţional al companiilor de asigurare, pentru categoria asigurărilor generale, cu o cota de 2,87%” declară Constantin Jeican, Preşedintele BT Asigurări.

Direcţii de dezvoltare strategică în anul 2006
Planul de acţiune pentru acest an include extinderea reţelei teritoriale, obiectivul fiind operarea într-o reţea naţională cu peste 200 de agenţii şi puncte de lucru, lansând în paralel o nouă etapă din strategia companie, aceea de consolidare a reţelei de vânzări. Aceasta se va realiza prin descentralizare, acordând competenţe şi responsabilităţi sporite reprezentanţelor regionale având drept scop optimizarea activităţii şi reducerea timpului de operare. Următorul pas în procesul de descentralizare va fi introducerea unei noi soluţii informatice pentru eficientizarea întregii activităţi.

Pentru anul 2006 BT Asigurări şi-a propus realizarea a 180 milioane RON prime brute subscrise, ceea ce reprezintă o majorare cu 75% comparativ cu rezultatele anului 2005.

Despre BT Asigurări Transilvania

Ocupă locul 10 în topul naţional al companiilor de asigurare, cu o cotă de piaţă de 2,87% pentru categoria asigurărilor generale, faţă de locul 15 ocupat în anul 2004 cu o cotă de 1,23%, respectiv locul 11 pentru categoria asigurări generale şi viaţă cu o cotă de 2,23%, faţă de locul 18 în anul 2004 şi o cotă de piaţă de 1,01%.

Primele brute subscrise în anul 2005 au crescut cu 293% faţă de anul 2004, ajungând la valoarea de 103.741.458 RON. Profitul brut în anul 2005 este de 8.027.712 RON cu 12,26% peste nivelul bugetat şi cu 17,2% peste rezultatele anului 2004.

Structura globală a portofoliului anului 2005, pe baza subscrierilor de prime, include: poliţe auto (RCA şi CASCO) – 69%, alte asigurări generale – 14%, asigurări pentru incendiu şi calamităţi – 11% şi asigurări de viaţă şi pensii – 6%.

Adunarea Generală a Acţionarilor BT Asigurări din 10 aprilie a.c. a aprobat majorarea capitalului social cu suma de 16.500.000 RON, compania deţinând după această operaţiune un capital social de 36.500.000 RON, în creştere cu 82%.

BT Asigurări a fost înfiinţată în anul 1994, fiind una dintre companiile Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA, care activează în domeniile bancar, de investiţii, al leasingului şi al valorilor mobiliare.