BT AEGON fond de pensii, administratorul fondului de pensii administrat privat VITAL lanseaza in 4 august 2008 site-ul privat destinat vizualizarii de catre participantii la fond a valorii contului individual. Prin intermediul acestui site, BT AEGON pune la dispozitia participantilor la VITAL un serviciu online de vizualizare a operatiunilor desfasurate pe conturile lor: incasarea de contributii, convertirea lor in unitati de fond, evolutia unitatii de fond in perioada scursa de la prima contributie pana in prezent, aflarea valorilor activului net al fondului VITAL etc.
Accesul participantilor la VITAL pe pagina privata www.pensiabtaegon.ro se face din sectiunea Acces Clienti, pe baza de utilizator si parola deja comunicate fiecarui participant. Tot incepand din 4 august, serviciul Call Center devine operational, si poate fi apelat la numerele de telefon 0264 302 202 , 0364 413 202 si 0800 800 080 TelVerde gratuit in toate retelele.
Prin aceste doua servicii puse la dispozitia clientilor sai, BT AEGON isi propune atat imbunatatirea relatiei cu participantii la fondul VITAL, cat si informarea corecta si transparenta a actualilor si potentialilor clienti.
BT AEGON fond de pensii SA se bazeaza pe angajament, implicare, transparenta si profesionalism, asumandu-si cu responsabilitate rolul social de administrare a fondului, in beneficiul celor care i-au incredintat aceasta misiune: participantii la fondul VITAL.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro