Brandul ospitalitatii, editia a doua - carte de ...

noiembrie 27, 2012

Cu sprijinul Romexpo si al portalului de turism www.TravelBank.ro, "Brandul ospitalitatii", carte de specialitate semnata de Cristian Caramida, a fost lansata oficial la Targul de Turism al Romaniei, editia toamna 2012. Cartea a aparut la editura Brandmark si se doreste a fi un instrument util pentru companiile din industria HoReCa, contribuind la dezvoltarea business-ului in turismul romanesc.

TravelBank.ro, portal de turism online ce ofera hotelurilor si pensiunilor, absolut gratuit, un sistem complex de rezervari online, cu facilitati de marketing si promovare, este prezentat si in cadrul cartii, intr-o sectiune dedicata, ducand aplicabilitatea continutului din carte si in zona de online, new-media, social media - sfera pe care o "atinge" site-ul web www.travelbank.ro prin rubricile sale.

Cartea "Brandul ospitalitatii" este a patra carte publicata de Cristian Caramida in sfera brandingului si prima sa carte dedicata industriei ospitalitatii. "Loialitatea consumatorului fata de un brand sau altul a devenit unul dintre cele mai importante atribute ale oricarei afaceri. Industria ospitalitatii s-a transformat intr-o piata globala in care consumatorii sunt atrasi prin cele mai sofisticate produse si servicii, iar brandingul devine un element de importanta maxima in economia unei retete de succes", spune autorul.

Avand ca obiectiv prezentarea notiunilor fundamentale despre brand si branding in contextul industriei ospitalitatii, cartea abordeaza temele esentiale pentru o buna cunoastere si exploatare a potentialului de brand. Plecand de la conditii speciale impuse industriei ospitalitatii si abordand fiecare element necesar constructiei unui brand, cartea este un indrumar folositor si o lectura placuta.

Fara a folosi un limbaj greoi, cartea se adreseaza in egala masura specialistului in marketing si PR din industria ospitalitatii, managerului de hotel sau restaurant si chiar directorului de resurse umane. Brandingul porneste de la oameni, astfel incat recrutarea este un element decisiv in procesul circular al constructiei de brand.

Cartea este un bun instrument nu doar pentru cei ce activeaza in companii care administreaza hoteluri, pensiuni sau restaurante, ci si pentru companiile care lucreaza cu acestea - furnizori din HoReCa, agentii de turism, institutii si asociatii din turism.

Cartea este disponibila in librarii online, dar comenzi pot fi realizate si pe www.brandulospitalitatii.ro. Avand experienta a mai mult de 25 de ani in calitate de practician, in slujba intereselor de imagine ale unor companii si institutii dintre cele mai importante, Cristian Caramida a publicat o serie de articole pe tema brandingului in publicatii prestigioase din Romania si din Statele Unite ale Americii. De asemenea, a participat ca lector la diverse seminarii, simpozioane, conferinte si cursuri ce au avut ca subiect brand si branding.

www.TravelBank.ro este o comunitate a celor pasionati de calatorie, persoane active, dinamice, care isi petrec mult timp online, dar care pretuiesc cel putin la fel de mult timpul petrecut offline. Calatoriile, fie ele si de afaceri, pot incepe pe TravelBank.ro: pe langa informatiile generale si pe langa facilitatile de selectie, comparare si rezervare online, TravelBank.ro permite utilizatorilor inregistrati - 100% gratuit - sa isi creeze un "profil de calator", sa comunice cu alti "calatori", sa socializeze, sa cunoasca persoane cu aceleasi pasiuni, sa isi creeze liste de prieteni, pornind de la preferintele comune, sa isi prezinte experientele si gandurile chiar in blogul personal de pe TravelBank, sa posteze galerii intregi de fotografii din calatorii, sa discute si sa gaseasca idei sau chiar parteneri de calatorie pe TravelBank.ro si pe forumul TravelBank, la adresa travelbank.ro/forum

» Preluat de pe LivePr.ro
- Brandul ospitalitatii, editia a doua - carte de ...

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro