BrandRate a lansat singurul studiu de piata continuu asupra perceptiei romanilor in ceea ce priveste brandurile prezente in Romania

octombrie 24, 2008

BrandRate, singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor
Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, in colaborare cu Reveal Market Research si cu sustinerea Smart Corporation, au lansat studiul BrandRate (Baromentrul Brandurilor), singurul studiu de piata continuu asupra perceptiei romanilor in ceea ce priveste brandurile prezente in Romania. Primele rezultate ale studiului au fost anuntate la inceputul saptaminii si se refera la capitalul de imagine al marcilor din domeniul bancar. Luni, 27 octombrie, urmeaza a fi prezentata perceptia romanilor asupra marcilor din industria auto.

Ce este BrandRate
BrandRate este o cercetare continua care masoara perceptia consumatorilor vis-a-vis de marcile din 12 domenii - de la banci, telecomunicatii, energie, la auto, FMCG sau centre comerciale. Studiul masoara fiecare domeniu o data la trei luni, folosind un esantion reprezentativ la nivel national de 1000 de persoane pentru fiecare val de cercetare, in total, 16.000 de respondenti anual.
In urma cercetarii, sunt disponibili, pentru fiecare domeniu si fiecare brand, indici care masoara eficienta comunicarii, perceptia asupra marcilor, favorabilitatea fata de o anumita marca samd.
Cercetarea utilizeaza metodologia CATI, a interviurilor telefonice. Printre avantajele acesteia se numara nivelul ridicat al posibilitatii de verificare a procesului de colectare a datelor, avand in vedere ca operatorii sunt asistati de calculator si se afla, permanent, sub supervizare atenta.
La ce foloseste BrandRate
BrandRate este un instrument de masurare continua in ceea ce priveste perceptia consumatorilor asupra celor mai importante marci din piata Romaneasca. In acelasi timp, cercetarea ofera un instrument important pentru analizarea eficientei si impactului campaniilor de comunicare.
"BrandRate", declara Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research, "ofera o perspectiva dinamica a mesajelor de comunicare percepute de catre consumatori prezenti si potentiali cu scopul structurarii informatiilor valorice de marca in interiorul unui singur instrument. Avantajul BrandRate se constituie din considerarea unei baterii de atribute, semnificative din punct de vedere social, in sensul generarii unor comportamente orientate fie spre utilizare si recomandare, fie spre ignorare sau respingere a unor anumite branduri".
Publicarea BrandRate
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express vor publica si analiza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Marti, 28 octombrie, puteti afla care sunt brandurile din domeniul auto care domina preferintele consumatorilor romani. Concluziile studiului vor fi discutate saptamanal, in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.

Informatii despre rezultatele fiecarei cercetari sunt disponibile online pe www.standard.ro
Divizia Business Media Realitatea-Catavencu are in portofoliu publicatiile Business Standard, Money Express si televiziunea de business The Money Channel.

Reveal Marketing Reaserch este o companie de cercetare de piata full service, concentrata pe consultanta si solutii inteligente oferite clientilor de marketing. Agentia foloseste metode de cercetare calitativa si cantitativa si tehnici adaptate diverselor nevoi de cercetare de business.

Smart Corporation este un grup de companii de publicitate care inglobeaza activitati de productie, creatie, comunicare, strategie si consultanta de marketing.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro