Miercuri, 20 mai, va avea loc cea de-a patra editie a seminarului Brandactivity, organizat de Fundatia LEADERS, la Hotel Hotel Radisson SAS, Sala Merope
Seminarul Brandactivity are drept punct central brand leadership-ul, iar printre temele care vor fi abordate se numara:
Parent branding vs. House of Brands (Internal brand, Brand Ambasadorship)
How to use your brand during a financial crisis
Discovery - A Love Story Relatia brand-consumatori-valori
Studiu de caz: Branding intern-Sensiblu
Leadership creativ-inovatia in brand
Paul Markovits, Co-founder at Time 2 Talk, Douglas Kaufman Head of Strategy Cocoon Group, Ada Roseti, Channel Manager Discovery Networks Romania, Andreea Ionescu, Director Retail Marketing, Sensiblu, Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communication va asteapta in cadrul conferintei, care va fi mai mult decat un simplu eveniment de marketing.
De asemenea, seminarul isi propune sa ofere un cadru excelent de networking, prin intermediul oportunitatilor de a interactiona cu specialisti, de a dezvolta subiecte precum brandingul neconventional, pozitionare, inovatie, asteptari ale clientilor.
Totodata, ne dorim sa facem inteles conceptul de leaderhip brand, acesta fiind un avantaj competitiv si durabil intr-o lume marcata de schimbare, de concurenta, de concepte puternice si de povesti de success.
Astfel, te invitam sa participi, impreuna cu adevaratii profesionisti, la seminarul Brandactivity 2009 si sa iti dezvolti viziunea, prin intermediul consolidarii brandului pe care il reprezinti.
Pentru a afla toate detalii necesare referitoare la eveniment si la inregistare va invitam sa accesati site-ul oficial : www.brandactivity.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro