Borsec este cel mai puternic brand romanesc

septembrie 10, 2010

Borsec, Dacia, Pro TV, Dorna, Poiana, Timisoreana, Izvorul Minunilor, Cotnari, Ursus si BCR sunt marcile care conduc in clasamentul celor mai puternice 50 branduri romanesti, conform studiului lansat miercuri de care revista Biz si Unlock Market Research in cadrul evenimentului BrandRo.

Studiul este o premiera si se inscrie in traditia evenimentelor si proiectelor pe care Biz le-a creat pentru sustinerea industriei de brnding din Romania. Am realizat acest studiu pentru ca brandurile romanesti merita mai multa atentie si pentru ca exista un potential extraordinar, neexploatat inca spune Marta Usurelu, redactor sef Biz.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea puterii marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.

Marcile romanesti au nevoie de o confirmare a valorii lor pentru a fi motivate sa continue. Noi toti avem de invatat din povestile lor. ne spune Adina Vlad, Managing Partner Unlock.

Avand in vedere dificultatea subiectului (cum definim succes romanesc? Exista oare marci romanesti puternice?), Unlock Market Research a considerat ca necesara o abordare complexa pentru acest studiu, structurata in doua etape:

Etapa 1: studiu calitativ, desfasurat prin intermediul a 20 interviuri in profunzime cu persoane cu vasta intre 18-45 ani, femei si barbati, studii si venituri cel putin de nivel mediu.

Etapa 2: studiu cantitativ desfasurat prin intermediul unui numar de 1314 interviuri telefonice. Studiul este reprezentativ urban la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartirea pe sex si varsta a populatiei de 18+.

Prezentarea rezultatelor, a clasamentului si a concluziilor topului se gasesc pe www.gandestebiz.ro. Rezultatele studiului pot fi citite integral in cartea Top 50 cele mai puternice branduri editata de Biz.

Despre BrandRo
BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, a strans laolalta mai mult de 250 specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media. Intre speakerii evenimentului s-au numarat: Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research, Liviu David, Creative Director, Next Advertising, Teddy Dumitrescu, President & CEO Publicis Romania, Grant McKenzie, VP Marketing, Ursus Breweries, Serban Alexandrescu, Creative Director, Headvertising si Iulian Padurariu, Managing Partner, Trout & Partners..

BrandRo este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta. Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.
 

www.gandestebiz.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro