Blue Air a transportat 1,7 milioane de pasageri in 2009

ianuarie 29, 2010

Blue Air, prima companie de smart flying, cu peste 50 de rute intraeuropene, isi anunta rezultatele pe anul 2009 si planurile pentru 2010. In timpul anului trecut, operatorul aerian a inregistrat o crestere de 55 % a numarului de pasageri, atingand pragul de 1.710.685 de persoane. Pentru 2010, operatorul aerian vizeaza deschiderea mai multor destinatii si cresterea numarului de angajati cu aproximativ 30%.

Ajungand la 830 de angajati in cei cinci ani de existenta, Blue Air a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de aproximativ 140-145 de milioane de Euro si estimeaza o crestere de cca 40% pentru 2010.

2009 a fost un an dificil pentru intreaga industrie a aviatiei, deci unui segment de piata atat de volatil este cu atat mai important pentru noi. Adaptarea la conditiile de piata a fost deci o conditie sine qua non. Pentru anul trecut, accentul a fost pus pe parteneriate. Acestea au asigurat cresterea cotei de piata pentru Blue Air., declara Adrian Ionascu, director general al companiei Blue Air

Anul 2009 pentru Blue Air: partneriate si extinderea operarii
In decursul anului trecut, operatorul aerian a realizat o serie de parteneriate care au consolidat reteaua de distributie precum si oferta pentru pasagerii Blue Air. Operatorul aerian a pus bazele unei colaborari pe termen lung cu Disneyland Paris. Aceasta a presupus intr-o prim etapa o promotie prin care pasagerii Blue Air au beneficiat de reduceri la transport, cazare si acces in parcurile tematice din Paris. Pentru facilitarea procesului de rezervari online, compania a introdus Navitaire, cel mai performant sistem din Europa. Tot in 2009, Blue Air a ncheiat un parteneriat cu www.booking.com, cel mai mare site de rezervri online de cazare din Europa.

Anul 2009 a marcat un proces de extindere pentru Blue Air, atat in tara cat si in straintate. Operatorul aerian a deschis o noua baza de operare, plasand o aeronava la Bacau. De pe Aeroportul International din Bacau, Blue Air opereaza curse catre Catania, Londra, Milano, Roma, Torino si Bologna. Tot din 2009, Blue Air a introdus zborul Bucuresti Nisa.

Anul 2010 pentru Blue Air: mai multe destinatii, largirea flotei si cresterea numarului de angajati
Pentru acest an, Blue Air a introdus deja doua noi destinatii: incepand cu orarul de vara operatorul aerian ofera curse regulate catre Dublin si Florenta. Tot in aceast perioad, Blue Air va relua operarea pe ruta Constanta Bruxelles.

In 2010, Blue Air deschide o nou baza de operare (cea de-a treia), plasand un avion in Cipru, pe aeroportul din Larnaca. Consolidndu-si astfel pozitia pe piata externa, Blue Air va oferi curse regulate pe rutele Bucureti Larnaca, Larnaca Varovia, Larnaca Milano si Larnaca Salonic.

Compania intentioneaza sa isi intreasca pozitia pe piata extern de transport aerian, precum declara Adrian Ionacu: Pentru 2010, accentul va fi pus pe consolidarea conexiunilor externe. Compania noastra se bucura de o reputatie foarte buna in afara tarii si am primit deja multe cereri de colaborare din partea aeroporturilor din Europa. Anul acesta este posibil sa deschidem cea de-a patra baza de operare.

Liniile strategice de dezvoltare includ dezvoltarea rutelor interne si cresterea numarului de angajati. Suntem foarte interesati de reinceperea curselor de pe Aeroportul din Sibiu. Este o zona care a reactionat foarte bine la transportul aerian in trecut, precum si un important punct de atractie pentru turistii straini. Dorim sa oferim pasagerilor atat conexiuni interne, cat si zboruri externe cu plecare din Sibiu., mai declara Adrian Ionascu.

Pentru deservirea acestor noi rute, compania va extinde operarea cu inca 5 aeronave (3 Boeing 737-800 Next Generation si 2 SAAB 340), ceea ce va deschide un necesar in materie de resurse umane de aproximativ 250 de persoane. Adrian Ionascu ofera detalii cu privire la politica de resurse umane a Blue Air, ce vizeaza oferirea unui numar mare de locuri de munca in vreme de criza, suntem printre putinii angajatori care mai ofera locuri de munca. Totusi, anul 2009 ne-a demonstrat ca extinderea este cea mai buna metoda de a depasi impasul economic.

 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro