22 si 23 martie 2010, la hotel Howard Johnson, un concept inedit , care incearca sa completeze si sa depaseasca modelul clasic al conferintelor, training-urilor sau targurilor de joburi, bazndu-se pe comunicare bilaterala, BizCampus organizeaza a treia editie a evenimentului BizCamp: Tabara de business pentru studenti si tineri profesionisti
BizCampus, alaturi de companii de top prezinta tuturor tinerilor cu aspiratii inalte, rampa de lansare catre o cariera de succes BizCamp editia a III-a, proiectul emblema al companiei, faciliteaza comunicarea bilaterala dintre companii si tinerii profesionisti.
Programul evenimentuluiva urmari aceeasi structura ca si celelalte doua editii de succes 4 conferinte, 12 workshopuri si seminarii. O combinatie inedita care pune accent pe 2 stream-uri tematice: Career Development Si Personal Branding, din cadrul carora vor fi abordate de catre reprezentatii companiilor de top.
Astfel, studentii vor beneficia atat de o perspectiva profesionala prin temele ample care vor fi puse la bataie, printre care: Play more Brake the rules and add a little bit of creativity in everything you do; Good leaders + good managers + excellent specialists (equally challenging positions) make a real successful company; Your personal history is a powerful weapon; Communicating your personal brand is usually less about marketing and more about living the brand; The strategy behind the brand -the brand called you, cat si o imagine de ansamblu asupra viitorul lor pe plan profesional si despre posibilitatea de a-si dezvolta abilitatile de comunicare si gndirea strategica.
Inscrierea se face prin site-ul evenimentului: www.bizcamp.ro, site pe care pot fi gasite multe alte informatii despre proiect, program si companiile participante.
BizCampus considera ca prin participarea la evenimentul BizCamp, companiile vor beneficia de promovarea brandului de companie catre viitorii factori de decizie ai business-ului romnesc, promovarea brandului de angajator, posibilitatea unei recrutari eficiente (pre-targetata), promovarea produselor si serviciilor destinate tinerilor consumatori si o comunicare bilaterala eficienta. De asemenea, studentii se vor familiariza cu ceea ce nseamna: viitor lor profesional, cariera, construirea brandului personal, succesul primelor doua editii ale acestui eveniment si interesul manifestat de studenti si companiile partenere, toate acestea ntarind ideea ca proiectul merita dus mai departe, sub aceeasi forma: conferinte, workshopuri si seminarii.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro