BitDefender este cel mai vândut produs IT românesc în lume Consumatorii vor plăti, în 2005, peste 30 de milioane USD pentru produsele şi serviciile BitDefender
Divizia de securitate a datelor din cadrul companiei SOFTWIN, BitDefender, şi-a încheiat bilanţul pe primul semestru al acestui an, raportând o creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut de peste 2,5 ori şi o depăşire a previziunilor de vânzări pentru primul semestru cu 33%. Acest fapt a condus la ajustarea obiectivului de absorbţie de piaţă a BitDefender, în 2005, la 30 de milioane USD. BitDefender are, în momentul de faţă, o distribuţie directă în 42 de ţări, produsele fiind disponibile acum în 18 limbi, 5 adăugându-se doar în ultimele 6 luni.
Pe pieţele europene, aprecierea BitDefender este în creştere: în Franţa, BitDefender a atins o cotă de 30% din piaţa de retail antivirus, conform unui studiu GfK, realizat pentru primele 5 luni ale anului. Mai mult, în mai (ultima lună analizată de GfK), produsul românesc BitDefender 8 Professional Plus s-a plasat pe primul loc în ceea ce priveşte numărul de cutii vândute (exclusiv categoria jocurilor), depăşind liderul de până acum al pieţei. În Germania, BitDefender ocupă locul 3 pe piaţa de retail, vânzările totale depăşind 3,2 milioane USD. Recent, în această ţară, SOFTWIN a deschis a doua filială, la Dortmund.
Strategia pe termen mediu a românilor vizează şi întărirea poziţiei pe continentul asiatic, un semnal pozitiv venind din Tailanda, unde BitDefender deţine deja o treime din piaţa antivirus.
În România, creşterea totală este cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2004, ducând la consolidarea poziţiei de leader. Spre deosebire de pieţele externe, segmentul retail reprezintă doar 10% din volumul total intern de vânzări BitDefender.
“În România, încă ne confruntăm cu o rată a pirateriei foarte ridicată, de aceea o mare parte a vânzărilor se concentrează pe soluţii complexe, integrate, dedicate segmentului business”, declară Bogdan Irina, BitDefender International Sales and Marketing Manager. În portofoliul românesc al BitDefender s-au adăugat noi clienţi importanţi precum Altex, Cris-Tim, Carpatcement, ANOFM, Finansbank şi s-au incheiat parteneriate cu Flamingo, Microsoft, Orange.
“În ultimii 5 ani, am avut o rată medie anuală de creştere de 2,57 ori, acest rezultat bazându-se pe îmbunătăţirea şi dezvoltarea continuă, atât intensivă, prin dezvoltarea soluţiilor oferite, cât şi extensivă, prin deschiderea de noi pieţe. Pe termen mediu vizăm o creştere accentuată a cifrei de afaceri şi a cotei de piaţă pe fondul satisfacerii nevoilor pieţei neacoperite de furnizorii tradiţionali. Până în 2007, ne aşteptăm ca soluţiile BitDefender să fie cumpărate de către clienţii finali la o valoare ce va depăşi 100.000.000 USD. Pentru viitorul apropiat, pregătim lansarea unui nou produs, BitDefender Internet Security, care va umple câteva goluri din piaţa de securitate a datelor”, a mai declarat Bogdan Irina. (Softwin)
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro