BitDefender: aproape de 30% cotă de piaţă în Franţa

Conform unui studiu Gfk, pe primul trimestru 2005, produsul antivirus BitDefender Professional al companiei romanesti SOFTWIN a obtinut 28.1% cota de piata in Franta. BitDefender a cunoscut, din octombrie anul trecut pana in prezent, un boom de vanzari in magazinele franceze, cota de piata actuala fiind de 2,2 ori mai mare decat media primului trimestru 2004 si de 2,6 ori mai mare decat valoarea atinsa in iunie 2004.

Lansat pe piaţa franceză în februarie 2002, produsul BitDefender Professional al companiei româneşti SOFTWIN şi-a întărit poziţia în mod constant, ajungând să ocupe în octombrie 2004 locul al doilea în topul vânzărilor retail de antiviruşi din Franţa.

Ultimele statistici publicate de institutul de sondaj Gfk pentru primul trimestru al acestui an, în ceea ce priveşte vânzările de antivirus în magazinele franceze arată o creştere semnificativă a poziţiei ocupate de BitDefender: o cotă de piaţă de peste 28% şi o diferenţă semnificativă între BitDefender şi următorul competior, de 12 procente.

“Este una din puţinele situaţii în care un produs 100% românesc se bucură de o mare notorietate pe plan internaţional, transpusă şi în volumul vânzărilor. Ritmul de creştere BitDefender pe cele 37 de pieţe acoperite prin distribuţie directă este de aproximativ 200% anual” declară Bogdan Irina, Director Comercial la BitDefender.

O altă ţară europeană în care BitDefender Professional se situează în top 3 produse antivirus din punct de vedere al vânzărilor este Germania. Cele mai prestigioase publicaţii IT din această ţară (C’t, Chip, Computerbild, PC Welt) au acordat produsului românesc, la începutul anului, importante premii şi calificative.

La începutul acestei luni, produsul românesc a obţinut cea de-a treia certificare Virus Bulletin, care atestă detectarea tuturor viruşilor aflaţi în circulaţie. BitDefender Professional este vârful de lance al suitei de 54 de soluţii BitDefender şi este adaptat în 17 limbi de circulaţie internaţională.