Compania farmaceutică de familie Biocodex anunță consolidarea prezenței sale în sud-estul Europei prin deschiderea unei filiale în România. Pornind de la portofoliul deja existent pe piața românească, Biocodex face un pas strategic pentru a stabili o relație directă cu profesioniștii din domeniul sănătății și cu pacienții din România, reafirmând angajamentul de a oferi soluții avansate de sănătate la nivel mondial.
Sediul central Biocodex, situat în București, cuprinde o echipă de peste 60 de angajați români gata să răspundă nevoilor pacienților din România și Republica Moldova. Astfel, compania farmaceutică globală întărește și mai mult legăturile dintre România și Franța, cu peste 4.000 de companii cu capital francez care activează pe piața locală.
În peisajul dinamic al sistemului de sănătate din România, Biocodex își propune să contribuie la bunăstarea oamenilor, cu obiectivul de a deveni lider în îngrijirea microbiotei. Compania a fost înființată cu scopul de a face accesibilă prima tulpină de drojdie probiotică din lume (Saccharomyces boulardii CNCM I-745®), descoperită în 1923 de Henri Boulard, în Indochina.
Tulpina unică a obținut aprobarea medicilor din peste 115 țări, fiind în acest moment cel mai vândut medicament probiotic la nivel mondial și aprobat de cele mai prestigioase ghiduri medicale, WGO* și ESPGHAN**. În România, probioticul este comercializat sub denumirea de ENTEROL®, deja cunoscut ca al doilea mare brand de pe piață, poziție câștigată în urma distribuției indirecte pe termen lung.
Dincolo de brandul emblematic Enterol, Biocodex deține un portofoliu diversificat, acoperind toate tipurile de produse atât pentru nevoile pacienților, cât și pentru cele ale profesioniștilor din domeniul sănătății: OTC, medicamente cu prescripție medicală, produse cosmetice, suplimente alimentare și dispozitive medicale.
Brandurile Biocodex sunt disponibile pe categorii, printre cele mai dinamice fiind:
"Credem cu tărie că Biocodex va fi liderul de mâine în România și Moldova, un deschizător de drumuri în domeniul microbiotei în toate țările în care produsele noastre sunt prezente. Odată cu intrarea pe aceste piețe, obiectivele noastre sunt mai mari ca niciodată. Avem ambiția, încrederea și dorința de a investi la nivel local, începând cu o echipă numeroasă și foarte experimentată. Ne dorim ca noua filială să urmeze același drum plin de succes ca cel al ultimelor filiale deschise în Europa de Est. Intenționăm să ne extindem, consolidându-ne poziția în segmentele actuale, dar pășind și în segmente noi”, a spus Nicolas Coudurier, CEO Biocodex.
Despre Biocodex
Biocodex, un grup farmaceutic francez independent, deținut de o familie și fondat în 1953, comercializează tulpina probiotică Saccharomyces boulardii CNCM I-745. Sub sloganul "Sănătate cu pasiune și convingere", Biocodex se angajează să îmbunătățească sănătatea și bunăstarea pacienților în fiecare etapă a vieții lor, concentrându-se pe trei piloni: microbiota, sănătatea femeilor și bolile orfane.
Institutul Biocodex Microbiota, Fundația Biocodex Microbiota și cercetarea științifică Biocodex subliniază angajamentul companiei de a investi în inovare la nivel global. Grupul are peste 1.600 de angajați la nivel mondial, 16 filiale și este prezent în peste 100 de țări prin rețeaua sa de distribuitori. Biocodex are propriul centru integrat de cercetare și dezvoltare în Compiegne (Franța).
Principalul centru logistic și de producție este situat în Beauvais (Franța). Acesta include una dintre cele mai mari platforme de liofilizare din industria farmaceutică la nivel mondial și expediază peste 90 de milioane de cutii de Saccharomyces boulardii CNCM I-745 în fiecare an în peste 100 de țări. Grupul a generat vânzări de 566 de milioane de euro în 2023.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro