Bine ati venit la lansarea experimentului social Heineken unde doar calatorii faimosi pot sa se inscrie

iunie 10, 2013

Legendele se nasc sau sunt inventate? Pentru a afla acest lucru, Heineken realizeaza cel mai indraznet experiment de pana acum, ca parte a ultimei campanii la nivel mondial "Voyage". Experimentul urmareste sa testeze cum reactioneaza barbatii cu adevarat cand sunt scosi din rutina lor zilnica si aruncati intr-un mare necunoscut. Imaginati-va urmatoarea situatie: Esti un personaj foarte sociabil, deschis la tot ce e nou si sigur pe el.

 

Esti ales sa participi la o aventura legendara, ceva ce nu ai mai facut in viata ta - o experienta noua care iti va testa inventivitatea. Dar dintr-o data te trezesti in pustietatea inghetata din Alaska - singur pe un ghetar cu un inel imens, un smoching si un bilet de avion pentru a ajunge acasa - iar aeroportul este la sute de mile departare.

 

 
Aceasta este "Voyage", noua campanie a brandului de bere premium Heineken care ia barbati diferiti din intreaga lume si ii arunca in locatii indepartate in care nu au nimic decat proviziile de baza.
 
Rezultatul este "Dropped" - o serie de episoade de aventura pe urmele exploratorilor nostri neinfricati in legendara lor experienta de calatorie.
 
"Voyage" este cea de-a cincea etapa de pe platforma Heineken "Legende", care se va regasi pe o varietate de platforme de emisiuni radio, digitale si mobile, si va permite consumatorilor sa aiba o experienta captivanta prin canalul Heineken@ Dropped YouTube. Aici, telespectatorii vor putea sa vada fiecare calatorie "Dropped", sa acceseze continutul stilului documentar si de asemenea sa contribuie cu propriile inregistrari video la "casting couch" - avand ocazia de a impartasi propria lor aventura de calatorie legendara.
 
Fiecare aventura de calatorie "Dropped" va fi adaptata la caracterul personajului sau principal - fortandu-i sa-si descopere propriile limite si sa-si depaseasca temerile. De-a lungul a patru continente ei se vor confrunta cu o multitudine de provocari - teren dur, localnici curiosi si moduri neobisnuite de transport.
In timp ce episoadele Dropped se desfasoara, experimentul social va prinde viata, cu telespectatori care vor putea sa urmareasca costul unui bilet de calatorie printr-o serie de notite in jurnal si actualizari de calatorie.
 
Destinatia lor finala? Acasa. Vor reusi? Raspunsul se afla in fiecare aventurier - Rezultatul fiecarei intalniri Dropped este spontan, cu participanti care isi doresc sa depaseasca masuratoarea succesului. Din cate stim legendele nu sunt realizate, ci sunt Dropped.
 
Voyage TVC, inspiratia pentru experimentul de calatorie Dropped, va fi lansat oficial pe TV in 1 Iunie , cu episoade din prima aventura Dropped lansata prin Heineken.com si YouTube in 3 Iunie. Fiecare experienta Dropped va contine trei episoade, completate de imagini din culise.
 
Sandrine Huijgen, director pe Comunicatii globale la Heineken, a comentat: "Cu Voyage, cea de-a cincea etapa a campaniei noastre Legende, dorim nu doar sa inspiram barbatii sa fie inventivi si deschisi lumii ci le dam si oportunitatea de a trece dincolo de zona lor de confort. Dropped este un experiment social care provoaca participantul sa-si dezvaluie adevaratul caracter si experienta de calatorie legendara pe care o are".
 
In cele din urma, consumatorii care cumpara pachetele speciale Heineken vor putea sa rascumpere un cod si Sa joace un joc online care le testeaza propriile abilitati de navigare deoarece ei vor se vor lansa intr-o calatorie digitala. Cativa norocosi vor castiga propriile lor experiente de calatorie legendare, cu premii printre care sunt incluse aventuri de calatorie pline de adrenalina si probabil ultima disciplina a aventurierului - spatiul de formare.
 
Programul Calatoriilor
 
Prima Calatorie Dropped este lansata Luni, 3 Iunie, urmata de alte calatorii Dropped tot la trei saptamani.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro