Bilant final dupa Webstock 2009

septembrie 23, 2009

Evensys si Vodafone Romania au organizat cu succes pe 18 septembrie o noua editie Webstock, cel mai asteptat eveniment local de social media & blogging & web design.

Organizatorii au pregatit in acest an pentru toti cei prezenti noutati si momente inedite: lansarea Webstock TV (intreg evenimentul a fost transmis live pe internet cu sprijinul radio Lynx); lansarea Cuculand (un nou brand de ice-tea), prezenta Twitter Wall (un agregator de tweet-uri si SMS-uri, dezvoltat impreuna cu Spixii, Cuculand si Voxline), lansarea Project PXL 2009 (cel de-al doilea numar al revistei digitale de fotografie cu 100% user generated content, realizata cu sprijinul echipei Implement Studio), precum si un neasteptat numar de magie, oferit de LG Romania.

Ce a insemnat Webstock 2009 in cifre?
-un maraton de 11 ore, cu sesiuni de conferinte, workshop-uri tematice si o inedita gala a premiilor web 2.0;
-aproximativ 600 de participanti pe toata durata evenimentului;
-3 invitati internationali si 27 de specialisti locali reuniti in panelul de vorbitori;
-peste 2500 mesaje cu mentiunea #webstock09 de la 501 de utilizatori;
-10.561 IP-uri unice cu sesiuni de vizionare peste 300 secunde (5 min) pe toata durata zilei;
-21.372 de IP-uri unice conectate peste 60 de secunde;
-75.731 conexiuni totale cu durata peste 60 de secunde;
-2.434 IP-uri unice cu sesiuni de vizionare peste 300 secunde (5 min) la gala Webstock Awards 2009;
-130 de proiecte inscrise, 86 de proiecte finaliste si 39 de proiecte castigatoare la cea de-a doua editie Webstock Awards;
-208 poze doar pe contul de Flickr al evenimentului

Aducand in prim-plan tendintele, strategiile, tool-urile si tehnicile momentului din web 2.0 & mobile, Webstock 2009 a abordat pe parcursul conferintelor si workshop-urilor teme de actualitate precum: evolutia social media si a internetului mobil, strategii eficiente de monetizare si bune practici in blogging & microblogging, tendinte in web design & web development,
microblogging-ul si marketing-ul interactiv, romanii si perspectiva lor asupra retetelelor sociale etc.

La finalul zilei, evenimentul a gazduit gala de premiere a celei de-a doua editii Webstock Awards, competitia celor mai recente proiecte web 2.0 din Internetul local. Anul acesta, cursa a fost una stransa, cu proiecte aflate la egalitate in 3 din cele 12 categorii de concurs. Lista completa a proiectelor castigatoare in acest an este disponibila la www.webstock.ro

Ne-am propus sa avem la Webstock 2009 o audienta diversa, un continut variat, pe o tematica de actualitate, precum si numeroase elemente inedite, ce nu au fost prezente la editia precedenta a evenimentului. Tragand linie acum, feedback-ul pozitiv din acest an ne bucura si ne obliga in acelasi timp ca la editia din 2010 sa fim mai buni. Suntem siguri ca vom reusi, avand alaturi parteneri 100% dedicati si mereu deschisi catre noi initiative, afirma Cristian Manafu, Managing Partner Evensys.

Editia Webstock din acest an a fost sponsorizata de Microsoft, Adobe, LG, Kaspersky Lab Romania si Cuculand.

 

www.webstock.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro