Bergenbier vine cu cea mai spectaculoasa relansare de pe piata romaneasca a berii

martie 30, 2009

Berea prietenilor, cu o notorietate de marcă ce depăşeste 90% în rândul consumatorilor de bere, aduce cea mai spectaculoasă schimbare de pe piaţa de profil: noul Bergenbier.
Într-o lume în care predomină schimbările, iar cerinţele devin din ce în ce mai exigente, Bergenbier rămâne loial consumatorului său şi evoluează pentru a veni în întâmpinarea noilor sale dorinţe: o imagine modernă, proaspătă şi tinerească:
- noua etichetă cu logo vertical, în culori noi şi cu o grafică modernă
- o nouă sticlă, acum verde, care urmăreşte ultimele tendinţe în ambalajele pentru bere şi denotă calitatea şi prospeţimea produsului
- folia de aluminiu care îmbracă partea superioară a sticlei de 0,5 L, oferind astfel o protecţie suplimentară produsului. Bergenbier este singura marcă de bere din segmentul mainstream cu folie protectoare de aluminiu pentru a oferi consumatorului o calitate fără compromisuri, până în cel mai mic detaliu

Noul Bergenbier este disponibil pe piaţă de la sfârşitul lunii martie la sticlă, doză şi PET, atât în varianta cu alcool cât şi în varianta fără alcool. Bergenbier este lider de piaţă pe segmentul de bere fără alcool şi singura marcă din segment ce oferă consumatorilor această variantă de produs.

Alături de schimbările produse la nivel de imagine prin noua etichetă, sticlă şi folie de aluminiu, relansarea uneia dintre cele celei mai faimoase mărci de bere aduce încă două noutăţi: Bergenbier devine singura bere din segmentul mainstream ce oferă varianta de sticlă nereturnabilă de 0,33L pentru HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts şi comerţul tradiţional, cât şi multipack-ul cu 12 doze de 0,5 L pentru key accounts.

“Relansarea Bergenbier s-a realizat în urma a numeroase studii de piaţă şi cercetări efectuate în rândul consumatorilor care sunt în permanenţă atraşi de noutate. În ritmul alert din zilele noastre, în care schimbările se produc la fiecare pas, consumatorul se află în centrul preocupărilor noastre, iar Bergenbier rămâne aproape de dorinţele evolutive şi de preferinţele tot mai exigente ale consumatorilor. Relansarea Bergenbier reprezintă o nouă etapă în existenţa mărcii, care evoluează la nivel de imagine odată cu noile dorinţe ale consumatorului”, declară Eduardo Luz, Director General InBev România.

Relansarea Bergenbier reprezintă un proiect început în mai 2008, în care a fost implicată întreaga echipă, iar 2.300 de consumatori au participat la numeroase cercetări de piaţă. Motivaţia echipei s-a construit practic în jurul satisfacţiei consumatorului care alege produsele Bergenbier şi ale grupului InBev: 1 din 5 beri băute în România aparţine portofoliului InBev.
Noul ambalaj Bergenbier a fost ales în urma unor studii şi testări în focus-grupuri de consumatori, a mai multor variante de imagine, construite în jurul identităţii de marcă actuale, pe propuneri noi, radicale şi îndrăzneţe.

Noua sticlă, care a fost asociată cu Bergenbier de 90% dintre respondenţi ca aparţinând mărcii, vine în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor:
• 70% din respondenţi au declarat că le-ar placea sa fie văzuţi cu această nouă sticlă, care vorbeşte de la sine de calitatea produsului
• Întrebaţi care este impresia generală asupra noii sticle de Bergenbier, 58% dintre respondenţi au afirmat că le place noua sticlă
• 74% dintre respondenţi au considerat că noua sticlă este modernă

Bergenbier alege să se adreseze consumatorului său folosind un limbaj recognoscibil, de aceea a ales să comunice lucrurile pe care le are în comun cu acesta: prietenia adevarată - valoare constantă a comunicării Bergenbier, calitate fără compromisuri, pasiune şi determinare în orice acţiune întreprinsă. Prietenia se regăseşte în însuşi sloganul Bergenbier: “Prietenii ştiu de ce” este printre cele mai longevive sloganuri din România, atât de îndrăgit de către consumatori, încât a intrat în registrul expresiilor din folclor. “Prietenii ştiu de ce” s-a transformat într-o replică conclusivă şi naturală în cadrul oricărei discuţii!
Pentru Bergenbier prietenia adevarată rămâne cea mai importantă valoare. Bergenbier continuă să fie cel mai entuziast suporter al momentelor petrecute cu prietenii adevăraţi. Dovada este că şi după 14 ani de prezenţă pe piaţă, Bergenbier reuşeşte să aducă prietenii împreună şi este un simbol de încredere aproape de inimile românilor.

InBev România este parte a concernului multinaţional Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producător de bere la nivel global şi una dintre primele 5 companii mondiale care produc bunuri de larg consum. Cu aproximativ 120.000 angajaţi la nivel mondial, Anheuser-Busch InBev este prezent în peste 30 de ţări. Portofoliul său impresionant cuprinde peste 300 mărci şi include brandurile globale Budweiser, Stella Artois şi Beck’s, mărci globale cu creştere rapidă în mai multe ţări: Leffe şi Hoegaarden, şi “vedete locale” puternice ca Bergenbier, Skol, Brahma, Quilmes, Michelob, Harbin, Sedrin, Cass, Klinskoye, Sibirskaya Korona, Chernigivske şi Jupiler, printre altele.

InBev Romania este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, deţinând în industria berii poziţia a 3-a conform datelor de retail audit MEMRB România. InBev România deţine în prezent două fabrici de bere, la Ploieşti şi Blaj, are peste 750 angajaţi şi o reţea de distribuţie naţională.

Prezentă de 15 ani pe piaţă, InBev România produce cu succes mărcile Stella Artois, Beck\'s, Bergenbier, Lowenbrau şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro