Bergenbier, brandul principal al companiei Bergenbier S.A. si unul dintre cele mai puternice branduri de bere din segmentul mainstream, celebreaza Ziua Barbatului la scara nationala si lanseaza o editie speciala, in galben, dedicata Zilei Barbatului si tuturor barbatilor din Romania.
Pentru a cinsti performanta de a fi unul dintre cele mai populare si mai puternice branduri romanesti din toate timpurile, editia speciala Bergenbier va sta sub semnul culorii galbene. Bergenbier va lansa aceasta editie cu ocazia evenimentului Ziua Barbatului, creat de catre Bergenbier in 2007, unicul eveniment de acest gen si de o asemenea anvergura din Romania, si care a intrat deja in traditia sarbatorilor romanesti.
“Ne onoreaza faptul ca Ziua Barbatului este astazi mai mult decat o intiativa de brand - asta ne-am dorit de la inceput. Si am reusit! Am facut din Ziua Barbatului o sarbatoare consacrata, pe care o asteapta si o celebreaza toti barbatii din Romania. Astazi, ziua de 5 mai in care sarbatorim Ziua Barbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate si totodata o performanta unica pentru un brand de pe piata de FMCG din Romania”, a declarat Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier S.A.
Editia dedicata Zilei Barbatului este disponibila in retelele de distributie de la inceputul lunii aprilie, in toate ambalajele existente: sticla, cutie, Q-Pack.
Si pentru ca vorbim despre un brand de bere care s-a impus de-a lungul timpului drept cea mai “masculina” bere din Romania, tot cu ocazia Zilei Barbatului, Bergenbier va lansa si un imn inchinat barbatilor. Imnul reprezinta punctul central al unei ample campanii de comunicare dedicata Zilei Barbatului, care va dura din luna aprilie pana dupa 5 mai, Ziua Barbatului. De asemenea, multe suprize ii asteapta pe toti barbatii romani si pe platforma online www.ziuabarbatului.ro, care va fi lansata odata cu demararea campaniei.
Bergenbier este primul brand lansat pe piata locala din portofoliul Bergenbier S.A. si totodata motorul business-ului, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei. De la 1 martie 2010, producatorul de bere si-a schimbat numele in Bergenbier S.A., ca semn firesc al recunoasterii unui renume pe care compania si l-a creat pe piata locala si a importantei pe care brandul creat pe gustul si pe sufletul romanilor, in mai 1995, il are in portofoliul companiei si in mintea consumatorilor.
“Lansat in 2007 de catre Bergenbier, evenimentul Ziua Barbatului a devenit un brand in sine. Am luat decizia de a ne alatura din nou, anul acesta, barbatilor din Romania, pentru a celebra impreuna evenimentul Ziua Barbatului, pornind de la legatura emotionala extrem de puternica pe care consumatorul o are fata de brandul Bergenbier, fata de tot ceea ce brandul a construit in timp. De aceea, cu ocazia Zilei Barbatului regasim valorile definitorii ale brandului (masculinitate, galben, prieteni) care vin cat se poate de natural, intr-o editie speciala.”, a adaugat Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier S.A.
Asadar, barbati din toata tara, fiti alaturi de Bergenbier in saptamanile ce vor urma! Prietenii stiu de ce.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro