Campania de lansare a revistei Belike, prima revista realizata de persoane publice inteligente continua.
Duminica, 5 Octombrie 2008, revista Belike organizeaza un meci de fotbal intre echipa vedetelor, compusa din: Kamara, Razvan Oprea, Victor Ila, Cristi Buturuga, Aurelian Temisan si echipa formata din target-ul revistei (tineri intre 20 - 34 de ani ce vor reusi sa inscrie un gol in poarta aparata de Cristi Buturuga), pe terenul de sport al Facultatii de Drept. Selectia echipei incepe la ora 14:00.
Pe 07 Octombrie, la Muzeul National de Arta Contemporana, Palatul Parlamentului, se va derula, incepand cu ora 14, Campania de promovare a Diversitatii Culturale din Europa prin participarea a 10 ambasade acreditate la Bucuresti, care isi vor prezenta specificul tarilor (Slovenia, Grecia, Polonia, Slovacia, Ucraina, Danemarca, Portugalia, Italia, Spania si Delegatia comunitatii franceze din Belgia). Mini-recital, tenor Dl. Mario Anacleto, din Portugalia, discursuri din partea reprezentantilor din ambasade. Invitati surpriza.
Petrecerea de lansare a revistei va fi tot pe 7 octombrie, la MNAC, unde va sustine un recital Paula Seling.
Primul numar al revistei contine articole semnate de Ion Cristoiu, Catalin Maruta, Ada Milea, Dragos Bucur, Maia Morgenstern, Emilia Popescu, Mircea Albulescu, Mihai Traistariu, Liviu Harbuz, Paul Markovits, Paula Seling, Nadia Comaneci, Elisabeta Lipa, Gabi Szabo, Mihai Petre si altii.
Belike este prima revista facuta de persoanele publice inteligente.
Obiectiv: crearea comunitatii persoanelor publice inteligente, care reprezinta modele de valoare pentru societate.
Alegerea persoanelor publice se face pe baza criteriilor: inteligenta emotionala, integritate, responsabilitate sociala, discurs, studii.
Aparitie lunara, format A5, 140 pagini, tiraj de 10.000 exemplare, distribuite in Bucuresti.
Target-ul revistei este de 20 -34 de ani, tineri din mediul urban, cu studii medii si superioare, venit intre 300-1000 euro, activi social, intreprinzatori, inteligenti, responsabili.
In Belike gasesti materiale jurnalistice scrise de personalitati. Selectia informatiei se face in functie de subiectul de editie, actualitatea lunii, stilul de viata al persoanelor publice inteligente si nevoile consumatorului.
Finalitatea Campaniei de lansare a revistei Belike consta in acordarea unor burse de studiu pentru 3 studenti provenind din familii defavorizate, cu ajutorul Ministerului Educatiei si Cercetarii, in colaborare cu Study Abroad Advising Center, artistii plastici si designerii, ce isi vor scoate la licitatie lucrarile si o parte din colectiile prezentate, pe 7 octombrie la MNAC.
Conceptul revistei a fost inovat de un grup de studenti.
http://www.belike.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro