BCR rasplateste clientii care vin la banca pentru completarea datelor personale cerute de Regulamentul BNR

iunie 29, 2009

Banca Comerciala Romana (BCR) isi invita toti clientii sa vina la oricare din unitatile bancii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numarul 9/2008 privind cunoasterea clientelei.
Conform normelor BNR, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact si adresa;
c) nationalitatea;
d) ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii;
e) functia publica importanta detinuta, daca este cazul;
f) numele beneficiarului real.

Si persoanele juridice trebuie sa vina la banca pentru completarea urmatoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridica;
c) sediul social si, daca este cazul, sediul unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare;
d) numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica, dupa caz;
e) tipul si natura activitatii desfasurate;
f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive si/sau hotararii organelor statutare, sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, precum si puterile acestora de angajare a entitatii;
g) numele beneficiarului real sau, in situatia prevazuta la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;
h) identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata/imputernicita in acest sens.

„Stim ca pentru clientii nostri este un efort suplimentar pe care trebuie sa-l depuna si de aceea le multumim anticipat. Pentru a creste interesul clientilor nostri, vom organiza o tombola cu peste 300 de premii atractive pentru clientii persoane fizice care vin in perioada 29 iunie - 29 august in unitatile BCR pentru a-si actualiza datele personale.” a declarat Sorin Mititelu, director Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din BCR.

Aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligatia sa se conformeze.

Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor de credit, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, inscrise in Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei, si reglementeaza standardele minime pentru elaborarea de catre acestea a normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului si aspecte legate de implementarea acestora.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro