Banca Comerciala Romana (BCR) isi invita toti clientii sa vina la oricare din unitatile bancii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numarul 9/2008 privind cunoasterea clientelei.
Conform normelor BNR, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact si adresa;
c) nationalitatea;
d) ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii;
e) functia publica importanta detinuta, daca este cazul;
f) numele beneficiarului real.
Si persoanele juridice trebuie sa vina la banca pentru completarea urmatoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridica;
c) sediul social si, daca este cazul, sediul unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare;
d) numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica, dupa caz;
e) tipul si natura activitatii desfasurate;
f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive si/sau hotararii organelor statutare, sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, precum si puterile acestora de angajare a entitatii;
g) numele beneficiarului real sau, in situatia prevazuta la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;
h) identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata/imputernicita in acest sens.
„Stim ca pentru clientii nostri este un efort suplimentar pe care trebuie sa-l depuna si de aceea le multumim anticipat. Pentru a creste interesul clientilor nostri, vom organiza o tombola cu peste 300 de premii atractive pentru clientii persoane fizice care vin in perioada 29 iunie - 29 august in unitatile BCR pentru a-si actualiza datele personale.” a declarat Sorin Mititelu, director Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din BCR.
Aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligatia sa se conformeze.
Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor de credit, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, inscrise in Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei, si reglementeaza standardele minime pentru elaborarea de catre acestea a normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului si aspecte legate de implementarea acestora.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro